یکشنبه ۱۳۹۲/۰۴/۳۰

وزيري نژاد، مدير عامل سازمان فرهنگي شهرداري قزوين:

در جنگ نابرابر با دشمن، حجاب و چادر زن مسلمان مهمترين سلاح است

در جنگ نابرابر ما با دشمن حجاب و چادر زن مسلمان ارزش بيشتري پيدا خواهد کرد و مهمترين سلاح در مقابله با مستکبرين جهان خواهد بود.

مدير عامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: در جنگ نابرابر ما با دشمن حجاب و چادر زن مسلمان ارزش بيشتري پيدا خواهد کرد و مهمترين سلاح در مقابله با مستکبرين جهان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ آئين تقدير از بانوان محجبه شهرداري قزوين(مرحله دوم) در راستاي برگزاري جشنواره سپاس همزمان با سه شنبه 25 تير ماه با حضور مدير عامل و معاونت سازمان فرهنگي رزشي، مدير مرکز مطالعات فرهنگي و اجتماعي شهر و مدير برنامه ريزي و توسعه سازمان فرهنگي ورزشي برگزار شد.
 
 سعيد وزريري نژاد در اين برنامه که در سالن اجتماعات فرهنگسراي بانو حضرت زهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: به تازگي روز عفاف و حجاب را پشت سر گذاشته ايم، روزي که به فراخور اهميت و اعتباري که دارد در تقويم خورشيدي از آن ياد مي شود.
وي در ادامه با بيان اينکه حجاب يکي از حربه هاي دشمن و ابر قدرتها در مقابله با کشورمان شده است، اضافه کرد: رواج بي عفتي در جوامع اسلامي با هدف به استثمار کشيدن آنها مهمترين هدف دشمنان در کشورهاي اسلامي است.
 وزيري نژاد تصريح کرد: برنامه هاي دشمنان در کشورهاي عربي جامه ي عمل پوشانده شده و آنها قصد دارند فضاي ايران را نيز به اين سمت بکشانند ولي زنان و دختران ايراني بايد اين تهديدها را بشناسند و عفت و پاکدامني را بيشتر از پيش پيشه کنند.
 وزيري نژاد با تأکيد بر اينکه در جنگ نابرابر ما با دشمن حجاب و چادر زن ارزش بيشتري پيدا خواهد کرد، افزود: در شرايط کنوني انتخاب درست بانوان ايراني مهمترين و بهترين واکنش به اهداف شوم دشمنان است و بانوان محجبه ي شهرداري به بينش و درک درستي رسيده اند و حجاب عفاف را آگاهانه انتخاب کرده اند.
اين مسوول در ادامه بر پايبندي مردان به حجاب نيز تأکيد کرد و اين مهم را در کنار پوشش اسلامي بانوان نتيجه بخش دانست.
 وي همچنين اظهار اميدواري کرد: در طول سال از بانوان محجبه ي ديگر دستگاههاي اجرايي، اصناف و بخش خصوصي با هدف ترويج امر عفاف و حجاب در جامعه تقدير شود.
گفتني است، در پايان مراسم از 33 بانوي محجبه ي مجموعه شهرداري قزوين تقدير شد.
پايان پيام

تصاویر مرتبط