دوشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۱۴

داودی،رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

ترویج فرهنگ قرآنی در اولویت برنامه‌های شورا و شهرداری قزوین است

داودی،رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: ترویج فرهنگ قرآنی از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری قزوین است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛حکمت اله داودی در دوازدهمین همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم که دوشنبه شب در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی قزوین برگزار شد،افزود:اگر بتوانیم با ترویج فرهنگ قرآنی زمینه تدبر و تعمق در این کتاب آسمانی را مهیا کنیم سعادت جامعه تضمین می‌شد.

داودی اضافه کرد:تمام اعضای شورا و شهردار محترم رویکرد ترویج فرهنگ قرآنی را دارند و هر درخواستی که از سوی کانون‌های قرآنی ارائه می‌شود با نگاه مثبت به آن پاسخ می‌دهیم و همکاری رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در این زمینه بسیار مطلوب و ارزشمند است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: قزوین را مهد قرآن می‌دانیم و تلاش می‌کنیم این کتاب انسان ساز و آسمانی در زندگی همه ما نقش سازندگی و خودسازی را ایجاد کند و اگر در کنار تلاوت به عمل کردن آموزه‌های قرآنی هم اهمیت می‌دادیم وضعیت بهتری داشتیم.

وی بیان کرد: اگر ترویج قرآن را در دستور کار خانواده‌ها قرار دهیم بدون شک تریبت فرزندانمان بهتر تریبت شده و آینده آنها تضمین می‌شود و در این میان قرآن قصص عبرت آموزی دارد که می‌تواند در زندگی کمک ما باشد.

داودی گفت:سعادت دنیا و آخرت ما در عمل به قرآن است و اگر امروز با آسیب‌های زیادی در جامعه روبرو هستیم به دلیل دوری از مباحث قرآنی است.

گفتنی است، در پایان این مراسم با حضور امام جمعه قزوین و نماینده ولی فقیه در استان،استاندار،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسوولان از حافظان و فعال قرآنی قزوین تجلیل شد.و همچنین از مادر شهید حسن احمدی مقدم و همسر شهید رجبعلی قربانی تقدیر بعمل آمد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط