چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۵/۲۳

در نهمين جلسه هماهنگي بزرگداشت روز قزوين؛

آخرين گزارش اقدامات دستگاه‌هاي برگزار كننده بزرگداشت روز قزوين ارائه شد

نهمين جلسه هماهنگي بزرگداشت روز قزوين با حضور دستگاه‌هاي برگزار كننده اين جشنواره در دفتر معاونت فني و عمراني استانداري قزوين برگزار و آخرين گزارشات اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌هاي برگزار كننده ارائه شد.

 

نهمين جلسه هماهنگي بزرگداشت روز قزوين با حضور دستگاه‌هاي برگزار كننده اين جشنواره در دفتر معاونت فني و عمراني استانداري قزوين برگزار و آخرين گزارشات اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌هاي برگزار كننده در خصوص برنامه‌هاي بزرگداشت روز قزوين ارائه شد و مشکلات برخي از دستگاه‌ها در اجراي برنامه‌ها مرتفع شد.
راه‌اندازي انجمن مشورتي نخبگان و چهره‌هاي ماندگار استان قزوين  
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ مهدي خاني، دبير همايش چهره‌هاي ماندگار و نخبگان گفت: محتوي کتاب معرفي نخبگان و چهره‌هاي ماندگار قزوين آماده شده است و در مرحله طراحي گرافيگ مي‌باشد که در تلاش هستيم اين کتاب از نظر محتوي و گرافيک عالي باشد.
وي بيان کرد: اين کتاب به زبان انگليسي در حال آماده شدن است و در صورتي که فرصت باشد اين کتاب به زبان عربي هم آماده خواهد شد.
مهدي خاني افزود: راه‌اندازي انجمن مشورتي نخبگان و چهره هاي ماندگار استان قزوين در دستور کار قرار گرفته است که اين مهم‌ترين نتيجه برگزاري همايش تجليل از نخبگان خواهد بود تا بتوانيم از ظرفيت‌هاي آن‌ها در توسعه استان استفاده کنيم.
حضور 27 شهر اسلامي در مجمع جهاني شهر اسلامي
علي‌رضا خزائلي، مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهرداري قزوين نيز در خصوص برگزاري مجمع جهاني شهر اسلامي گفت: برنامه‌هاي برگزاري اين مجمع طبق برنامه در حال انجام است و رايزني‌ها براي حضور شهرهاي اسلامي در حال انجام است و همچنين نمايشگاه جانبي اين مجمع از  7 تا 9شهريور 92 برگزار خواهد شد.
خزائلي با بيان اينکه اين نمايشگاه در حياط سعدالسلطنه برگزار خواهد شد، بيان کرد: تاکنون حضور 27 شهر اسلامي در اين مجمع قطعي شده است و در اين مجمع گروه اول سخنراني تشريفاتي خواهند داشت و گروه دوم سخنراني تخصصي خواهند داشت.
وي بيان کرد: اين مجمع از ساعت 9 صبح در شبستان امام علي(ع) مسجدالنبي در شهريور92 برگزار خواهد شد.
حضور مهمانان خارجي در جشنواره بازي و اسباب بازي
سعيد وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين نيز با بيان اينکه از مهمانان خارجي که در حوزه کودک فعاليت مي‌کنند براي حضور در جشنواره بازي و اسباب‌بازي دعوت به عمل خواهد آمد، گفت: محصولات توليدي در اين جشنواره توزيع خواهد شد و همچنين با حضور کارشناسان و روان‌شناسان به والدين خدمات مشاوره ارائه خواهد شد.
وي با اشاره به همکاري کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان کشور و استان قزوين در برگزاري جشنواره بازي و اسباب بازي، بيان کرد: امسال اتفاقات خوبي در برگزاري جشنواره بازي و اسباب بازي خواهد افتاد.
وي برگزاري تورهاي گردشگري از تهران به قزوين، دعوت از هنرمندان مطرح کشور و دعوت از خانواده مطبوعات کشور از جمله برنامه‌هاي جانبي اين جشنواره است.
در ادامه اعضاي حاضر در جلسه در خصوص آخرين اقدامات و پيش بيني موضوعات امنيت برگزاري مراسم هاي روز قزوين، برگزاري تورهاي گردشگري، آماده سازي بناهاي تاريخي در ايام هفته قزوين و برگزاري جشنواره انگور و پسته، نمايشگاه خوشنويسي، هفته فرهنگ رضوي، جشنواره موسيقي، همايش بزرگداشت جايگاه علمي و عرفاني حضرت آيت اله آقا سيد موسي زرآبادي و اطلاع رساني از طريق صدا و سيماي ملي گزارشي ارائه دادند.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط