شنبه ۱۳۹۹/۰۱/۱۶

درافشانی،معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و و رزشی شهرداری قزوین:

جشنواره نوروزی « قزوین شاداب» نوروز 99 تا 31 فروردین ماه تمدید شد

درافشانی،معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و و رزشی شهرداری قزوین گفت:جشنواره نوروزی « «قزوین شاداب» شامل برنامه ها و مسابقات متنوع در فضای مجازی و خانه های شما که از ۱۷ اسفند ماه ۹۸ میهمان همشهریان و هموطنان بود تا تا 31 فروردین ماه ۹۹ تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و و رزشی شهرداری قزوین؛تاکنون بیش از 400 اثر به بخش های مختلف جشنواره  نوروزی از 30 شهر کشور نظیر قزوین، کرمان، کاشان، مشهد، کرج، خمینی شهر اصفهان ، برازجان، شهرکرد،تهران،کرمانشاه، رفسنجان،ارومیه، زنجان، فیروزآباد فارس،خراسان شمالی،ارومیه،اسلامشهر،تاکستان،اصفهان،ورامین،شاهین شهراصفهان به دبیرخانه جشنواره  نوروزی « قزوین شاداب» ارسال شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه این ایام به دلیل شیوع کرونا کودکان و نوجوانان مجبور هستند تا در خانه بمانند،لذا سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با تدارک این جشنواره در تلاش است تا ضمن ایجاد نشاط و شادابی زمینه سرگرمی و بروز خلاقیت کودکان و نوجوانان را در کنار والدینشان را فراهم کند.

درافشانی اضافه کرد:خوشبختانه جشنواره نوروزی قزوین شاداب مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است و شرکت کنندگان از سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین بابت برگزاری این جشنواره  که موجب سرگرمی کودکان و نوجوانان شده است،قدردانی کرده اند.

وی افزود:مسابقه خلاقانه ترین بازی خانگی،خوشنویسی،با هم قصه بخوانیم، نقاشی «نوروز و شکست کرونا» و هفت سین های نوروزی،ساخت کاردستی های خلاقانه و زیبا با وسایل ساده عناوین بخش های مختلف جشنواره نوروزی «قزوین شاداب» است.

اجرای "نماهنگ سلامت" توسط گروه سرود ناشنوایان استان قزوین با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی، و ورزشی شهرداری قزوین، «فضاسازی و تبلیغات شهری تقاطع های غیرهمسطح و زیرگذرها» با طرح های نوروزی با موضوع ترغیب شهروندان به خانه ماندن، مسافرت و عید دیدنی نرفتن با هدف شکست ویروس کرونا، «فضا سازی و تبلیغات شهری به مناسبت روز 13 بدر» با هدف دعوت  شهروندان به ماندن در خانه،با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس  از دیگر اقدامات شهرداری قزوین است که تاکنون با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این روزها به دلیل شیوع کرونا کودکان و نوجوانان مجبور هستند تا در خانه بمانند،لذا سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با تدارک این جشنواره در تلاش است تا ضمن ایجاد نشاط و شادابی زمینه سرگرمی و بروز خلاقیت کودکان و نوجوانان را در کنار والدینشان را فراهم کند.

وی در پایان یادآور شد:جشنواره نوروزی از ۱۷ اسفند ماه ۹۸ تا 31 فروردین ماه ۹۹ میهمان هموطنان ارجمند در فضای مجازی و خانه های آنان است.

پایان پیام.

 

 

 

تصاویر مرتبط