چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۵/۳۰

ديروز صورت گرفت؛

بازديد دانشجويان خارجي از مراکز آموزشي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين

ديروز 130 دانشجوي خارجي از 30 کشور جهان از مراکز آموزشي سازمان فرهنگي ورزشي و فرهنگسراي بانو حضرت زهرا(س) بازديد کردند.

مدير مراکز آموزشي سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين گفت: اين دانشجويان که در دوره دانش افزايي در دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) شرکت کرده‌اند، در فرصتي مغتنم از فرهنگسراي بانو حضرت زهرا(س) و ديگر خانه هاي فرهنگ و کتابخانه هاي سازمان بازديد کردند و در جريان برنامه‌هاي آن‌ها قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ حميد نيرومند افزود: شهر فرهنگي و تاريخي قزوين از ظرفيتهاي زيادي برخوردار است و مراکز فرهنگي اين شهر در دوران کنوني اين ظرفيتها را شناختند و در جهت شکوفا کردن آنها تلاش مي کنند.

وي ادامه داد: دانشجويان با در جريان قرار گرفتن از برنامه ها و عملکرد اين مراکز، از ظرفيتها و قابليتهاي موجود استفاده خواهند کرد.

نيرومند تصريح کرد: در همين رابطه  تفاهم نامه اي بين سازمان فرهنگي ورزشي و دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) منعقد مي شود تا در طول دوران تحصيل دانشجويان، برنامه هاي مختلفي در جهت آشنايي آنها با جاذبه هاي فرهنگي و تاريخي شهر برگزار شود.

اين مسوول در پايان گفت: مديريت مراکز آموزشي در راستاي کاربرد عمومي خط تحريري با اين دانشگاه نيز همکاري هايي خواهد داشت و اين خط به صورت ويژه به دانشجويان خارجي آموزش داده خواهد شد.

پايان پيام 

  

تصاویر مرتبط