چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۶/۱۳

با حضور همسر و دختر(آرميتا) شهيد داريوش رضائي‌نژاد؛

سومين جشنواره بين‌المللي بازي و اسباب‌بازي قزوين افتتاح شد

سومين جشنواره بين‌المللي بازي و اسباب‌بازي قزوين در بزرگترين کاروانسراي درون شهري خاورميانه با حضور همسر و دختر(آرميتا) شهيد داريوش رضائي‌نژاد از شهيدان هسته‌اي ايران اسلامي و مسوولان استاني و شهري افتتاح شد.

 

سومين جشنواره بين‌المللي بازي و اسباب‌بازي قزوين در بزرگترين کاروانسراي درون شهري خاورميانه با حضور همسر و دختر(آرميتا) شهيد داريوش رضائي نژاد از شهيدان هسته‌اي ايران اسلامي، اعضاي شوراي اسلامي و شهردار قزوين و ساير مسوولان استاني و شهري افتتاح شد.
نصرتي، شهرداري قزوين:
آرميتا، دختر شهيد داريوش رضائي نژاد شهروند افتخاري قزوين شد
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ در اين مراسم که به دست آرميتا افتتاح شد، مسعود نصرتي شهردار قزوين گفت: آرميتا دختر شهيد داريوش رضائي نژاد به عنوان شهروند افتخاري و عضو کانون بازي و اسباب بازي شهر قزوين هستند و همچنين با هماهنگي شوراي شهر قزوين خياباني به اسم اين شهيد بزرگوار نام گذاري خواهد شد.
وي با اظهار خوشحالي مبني بر حضور دختر شهيد رضائي‌نژاد افزود: امسال برگزاري سومين جشنواره بازي و اسباب بازي با اجراي برنامه‌هاي متنوع و با رويکرد بين‌المللي از اهميت بالايي برخوردار است.
شهردار قزوين با بيان اينکه اين جشنواره با همکاري کانون فکري کودکان به مدت 10روز برپاست، گفت: حضور سفرا با خانواده‌هاي خود در شهر قزوين و بازديد از نمايشگاه و برگزاري نخستين مسابقات بين الملي تريال در سعدالسلطنه از برنامه‌هاي مهم مي‌باشد که در اين جشنواره برگزار خواهد شد.
نصرتي افزود: برگزاري اين دست برنامه‌ها باعث خواهد شد که معرفي شهر قزوين در سطح ملي و بين المللي سرعت بيشتري پيدا کند.
وي گفت: با برگزاري اجلاس جهاني در شهر قزوين باعث شد شهر قزوين در سطح بين المللي معرفي شود.
همسر شهيد رضائي‌نژاد؛
حضور در جشنواره اسباب‌بازي بسيار لذت بخش بود
در ادامه اين مراسم همسر شهيد رضائي‌نژاد نيز بيان کرد: حضور در اين جشنواره در فضاي تاريخي بسيار لذت بخش براي کودکان ديروز و امروز است.
وي با تشکر از برگزاري اين نوع جشنواره‌ها گفت: براي اولين بار است که با دخترم در اين شهر حضور دارم و حضور در اين جشنواره بسيار خاطر انگيز بود چراکه ديدن اين جشنواره براي نسل گذشته و امروز بسيار لذت بخش است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط