پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۳/۰۸

طاهرخانی، شهردار قزوین:

آرامش و امنیت امروز جامعه، مدیون خون شهداء و ایثار جانبازان است

طاهرخانی، شهردار قزوین گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون ایثار و جانفشانی شهداء، جانبازان و آزادگان هستیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛سیاوش طاهرخانی در آئین بزرگداشت شهدای سوم خرداد و جانبازان شاعل در شهرداری قزوین با اشاره بر نقش شهدا و ایثارگران در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم به‌ویژه جوانان تاکید کرد.

وی افزود: مدیریت شهری قزوین اقدامات شاخصی را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تدوین کرده است و برای سال جاری، برنامه های متنوعی را دردستورکار دارد.

طاهرخانی یادآور شد: قرار بود آئین بزرگداشت جانبازان و شهدای سوم خرداد، همراه با برنامه های متنوع در مراسمی با شکوه برگزار شود، اما محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا این ویژه برنامه ‌را لغو کرد و به برگزاری یک مراسم مختصر بسنده نمودیم.

وی از جانبازان شهرداری قزوین خواست تا ایده ها و پیشنهادات شان را در راستای ایجاد آرامش درون سازمانی و برون سازمانی جانبازان، اعلام کنند.

شهردار در خاتمه گفت: مجموعه مدیریت شهری تلاش خواهد کرد تا با منطقی نمودن خدمات، بسترهای لازم جهت رفاه حال جانبازان شهرداری قزوین را فراهم آورد.

گفتنی است؛در پایان این مراسم از جانبازان و خانواده شهدای سوم خرداد تقدیر شد.

آیین پاسداشت یاد و خاطره شهدای سوم خردادماه "فتح خرمشهر و روز مقاومت" و "بزرگداشت مقام جانبازان شهرداری قزوین" با حضور رضا سجادفر مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری، سرهنگ طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه استان،  طاهرخانی شهردار قزوین، داودی رئیس و فصیحی رامندی و قافله باشی اعضای شورای اسلامی شهر، درافشانی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و مدیران شهری در سالن جلسات مفاخر شهرداری مرکز استان برگزار شد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط