یکشنبه ۱۳۹۲/۰۸/۱۹

کتابخانه و قرائت خانه محلات 14 گانه قزوين تجهيز شد

کتابخانه و قرائت خانه محلات 14 گانه در راستاي اجراي طرح محله ما با اعتباري معادل 500 ميليون ريال تجهيز شد.

مدير عامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: 14 باب کتابخانه و قرائت خانه محلات در راستاي اجراي طرح محله ما و به مناسبت 24 آبان ماه بزرگداشت روز کتاب و کتابخواني صورت گرفت.   

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد با اعلام خبر فوق در رابطه با اهداف اين اقدام گفت: توسعه فضاي فرهنگي محلات، پر کردن اوقات فراغت نوجوانان، جوانان و دانشجويان و توسعه ي بسترها و فضاهاي فرهنگي شهر قزوين با تحقق چنين اقداماتي رقم خواهد خورد.

وي ادامه داد: اين تجهيزات شامل کتاب، ميز، صندلي و قفسه بود که در سال جاري بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته انجام شد.

مسجد جامع المهدي صاحب کتابخانه مي شود

وي همچنين خبر داد: زيرزمين کتابخانه مسجد جامع المهدي ( واقع در شهرک مينودر مقابل بوستان گلسار) به کتابخانه تبديل شده و در اختيار سازمان فرهنگي ورزشي قرار خواهد گرفت.

وزيري نژاد يادآور شد: در بازديدي که از مسجد جامعه المهدي به همراه شهردار منطقه 3 و هيأت امناي اين مکان به عمل آورديم مقرر شد به ازاي خدمات عمراني شهرداري بر توسعه اين مسجد، فضاي زير زمين آن به کتابخانه تبديل شود.

اين مقام مسئول هدف از اين اقدام را توسعه ي فضاهاي فرهنگي در شهرک مينودر اعلام کرد و گفت: وجود کتابخانه نيز در اين مکان ضروري است چراکه با راه اندازي آن، بخش عمده اي از نيازهاي جوانان با توجه به فشردگي بافت اين منطقه و جمعيت بالاي آن رفع خواهد شد.

اين مقام مسئول از تصويب نقشه هاي 1 و 2 معماري آن مجموعه در سازمان متبوع خود خبر داد و گفت: اين نقشه ها براي اجرا در اختيار شهرداري منطقه1 قرار گرفته است تا پس از کارهاي عمراني، سازمان فرهنگي ورزشي نسبت به خريد و تأمين اقلام کتابخانه اقدام کند.

پايان پيام 

تصاویر مرتبط