دوشنبه ۱۳۹۲/۰۸/۲۷

رئيس اداره کودک و نوجوان سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين:

دومين مسابقه ادبي شاپرکها در غم بهار برگزار مي‌شود

محرم امسال فرصتي براي برگزاري دومين مسابقه قصه نويسي، قطعه ادبي و شعر با موضوع تاسوعا و عاشوراي حسيني با عنوان "شاپرکها در غم بهار" برگزار مي‌شود.

رئيس اداره کودک و نوجوان سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: محرم امسال فرصتي براي برگزاري دومين مسابقه قصه نويسي، قطعه ادبي و شعر با موضوع تاسوعا و عاشوراي حسيني با عنوان "شاپرکها در غم بهار" برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ الهام رجبي با اعلام خبر فوق افزود: يکي از ضرورتهاي زندگي امروز، آشنا کردن کودکان و نوجوانان با فرهنگ عاشورايي است به همين خاطر برگزاري برنامه هاي متنوع در اين حوزه که کودکان و نوجوانان را مشارکت دهد، لازم و ضروري خواهد بود.

وي ادامه داد: مسابقه شاپرکها در غم بهار براي دومين سال متوالي است که براي کودکان و نوجوانان برگزار مي شود تا آنها بر اساس شناختي که از قيام عاشوراي حسيني دارند آثار ادبي خود را خلق کنند.

رجبي افزود: فراخوان اين مسابقه در مدارس ابتدايي، راهنمايي، دبيرستان و خانه هاي فرهنگ اعلام شده است تا شرايط براي شرکت کودکان و نوجوانان 9 تا 17 سال فراهم باشد.

گفتني است، علاقه مندان شرکت در اين مسابقه مي توانند آثار خود را تا پايان ماه محرم به اداره کودک و نوجوان سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين واقع در بلوار نوروزيان، جنب بوستان هشت بهشت تحويل دهند.

پايان پيام  

تصاویر مرتبط