سه‌شنبه ۱۳۹۲/۰۸/۲۸

اعلام برنامه‌هاي مراکز آموزشي سازمان فرهنگي شهرداري قزوين در هفته کتاب

همزمان با هفته کتاب، برنامه‌هاي متنوعي در مراکز آموزشي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين اجرا مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ مراکز آموزشي سازمان فرهنگي ورزشي اعم از خانه‌هاي فرهنگ و کتابخانه‌ها به رسم هر سال برنامه هاي متنوعي را همزمان با هفته کتاب و گراميداشت 24 آبان ماه(روز کتاب و کتابخواني) برگزار مي‌کنند.

برپايي نمايشگاه مهر مدام در خانه فرهنگ نواب

در اين هفته به همت خانه فرهنگ نواب نمايشگاه کتاب مهر مدام از 28 آبان ماه برپا شده و تا سه روز اين نمايشگاه به کار خود ادامه خواهد داد.

در اين نمايشگاه فروش کتاب در کنار تعويض آن صورت مي گيرد، به طوريکه بازديد کنندگان مي توانند کتابهاي خود در منزل را با کتابهاي تازه منتشر شده در نمايشگاه تعويض کنند و از تخفيف هاي حدود 50 درصدي خريد کتاب بهره ببرند.

برگزاري برنامه هاي متنوع در کتابخانه انديشه

کتابخانه انديشه نيز در اقدامي ديگر نمايشگاه تازه‌هاي کتاب را از 25 آبان ماه در محل کتابخانه برپا کرده و تا 30 آبان ماه به کار خود ادامه خواهد داد.

در اين نمايشگاه 600 جلد کتاب با موضوعات مختلف علمي، داستاني، مذهبي و ادبي به نمايش گذاشته شده است و شرايط براي بازديد و خريد اعضاء کتابخانه و ديگر شهروندان و علاقه مندان به کتاب فراهم شده است.

همچنين کتابخانه انديشه همزمان با 28 آبان ماه (امروز) مسابقه آمادگي جسماني بانوان را به مناسبت اين هفته برگزار کرد و 50 نفر از بانواني که همه روزه در مراسم ورزش صبحگاهي کتابخانه شرکت دارند به همراه اعضاء کتابخانه انديشه در اين رقابت شرکت داشتند که به نفرات برتر جوايزي اهداء شد.

از ديگر برنامه هاي کتابخانه انديشه مسابقه کتابخواني و نقاشي کودکان(با موضوع مطالعه و کتابخواني کودک) خواهد بود و نيز در هفته کتاب، دانش آموزان مدارس ابتدايي قزوين از کتابخانه انديشه بازديدو در جريان روند اجراي کارها و امانت دادن کتابها قرار خواهند گرفت.

هنرجويان خانه فرهنگ پرديس به ديدار يار مهربان مي روند

همچنين در اين هفته 40 نفر از هنرجويان کودک خانه فرهنگ پرديس از کتابخانه انديشه بازديد خواهند کرد که عنوان اين برنامه "ديدار يار مهربان" با هدف ترويج فرهنگ مطالعه در بين کودکان تعيين شده است.

در اين برنامه مسوولان کتابخانه براي دانش آموزان از مزاياي مطالعه کتاب سخن گفته و آينده سازان ايران اسلامي را به مطالعه در زندگي تشويق مي کنند.

پايان پيام 

تصاویر مرتبط