شنبه ۱۳۹۹/۰۴/۲۸

درافشانی:

ویژه برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در قزوین برگزار شد

درافشانی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری ویژه برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛محمد درافشانی افزود: برگزاری مسابقه  عکاسی در فضای مجازی «دُر صدف» از جمله این برنامه ها است که والدین می توانند از دختران محجبه سه الی 18 سال خود عکاسی کنند و به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

وی اظهار کرد:طراحی پوستر با موضوع عفاف و حجاب و انتشار در کانال ها و گروه های فضای مجازی و فضا سازی و تبلیغات شهری تقاطع های غیر همسطح و زیرگذرها به مناسبت گرامیداشت عفاف و حجاب با موضوع ترویج زندگی عفیفانه از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در راستای ترویج عفاف و حجاب می باشد.

درافشانی بیان کرد:برگزاری ویژه برنامه عفاف و حجاب با عنوان «حاج قاسم،دختران کوثری» از جمله برنامه های سازمان در هفته عفاف و حجاب است که با مشارکت سپاه ناحیه امام حسن (ع) در 11 بوستان شهر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

این مسئول اضافه کرد:همچنین همایش عفاف و حجاب ویژه کارمندان دستگاه های اجرایی با مشارکت سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

درافشانی در خاتمه افزود: مسابقه کتابخوانی «عفاف و حجاب» به مناسبت هفته عفاف و حجاب  با مشارکت سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری و اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین در حال برگزاری است، منبع مسابقه کتابخوانی عفاف و حجاب کتاب «پوشش و آرایش از دیدگاه پیامبر اعظم (ص) به نویسندگی مریم معین الاسلام مهلت شرکت در این مسابقه 21 تیر لغایت 31 مرداد ماه سالجاری است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط