چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۹/۱۳

وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

توسعه فضاي فرهنگي در شهرک مينودر

بهره‌مندي مسجد المهدي از کتابخانه گامي مهم در جهت توسعه فضاهاي فرهنگي در شهرک مينودر خواهد بود.

مدير عامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: در راستاي توسعه فضاهاي فرهنگي در شهر و توجه به مناطق کمتر برخوردار مسجد المهدي واقع در منطقه مينودر صاحب کتابخانه مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد با اعلام خبر فوق افزود: اقدامات مربوط به تغيير کابري، ساخت ابنيه و تأسيسات مکانيکي کتابخانه مسجد المهدي واقع در شهرک مينودر (نرسيده به بوستان گلسار) از خرداد ماه سال آتي به همت شهرداري قزوين آغاز مي شود.

وزيري نژاد تصريح کرد: اين مهم پس از بازديدي که به همراه شهردار منطقه 3 و هيأت امناي مسجد از محل مربوطه به عمل آمد، اتخاذ شد و بر اين اساس شهرداري به ازاي خدمات عمراني که براي توسعه ي اين مسجد مي پردازد فضاي زير زمين مسجد المهدي را به کتابخانه تبديل نموده و در اختيار سازمان فرهنگي ورزشي قرار مي دهد.

اين مسوول در ادامه از اتمام مرحله ي طراحي اين پروژه که از سوي سازمان خدمات طراحي شهرداري قزوين به انجام رسيده خبر داد و افزود: بر اساس پيش بيني هاي اوليه اين پروژه با بودجه ي دو ميليارد و 500 ميليون ريالي ساخته خواهد شد.

وي متراژ اين کتابخانه را حدود 850 متر مربع اعلام کرد و گفت: پس از اتمام مراحل عمراني پروژه، سازمان فرهنگي ورزشي نسبت به تجهيز و خريد اقلام مربوطه اقدام خواهد کرد تا فضا براي استفاده مفيد اعضاء کتابخانه فراهم شود.

وزيري نژاد در پايان اميدوار شد: اين کتابخانه بتواند در حوزه فرهنگي در شهرک مينودر نقش بسزايي داشته باشد و تا حدودي کمبودهاي موجود را جبران نمايد.

پايان پيام

 

 

 

تصاویر مرتبط