پنجشنبه ۱۳۹۲/۰۹/۱۴

مدير ورزش سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين اعلام کرد؛

نتايج مسابقات تيراندازي کارکنان شهرداري قزوين در هفته بسيج

همزمان با هفتم و هشتم آذر ماه و به مناسبت هفته بسيج مسابقات تيراندازي کارکنان شهرداري قزوين برگزار شد.

مدير ورزش سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در اين باره گفت: اين مسابقات در مواد تفنگ بادي و تپانچه بادي و در دو رده بانوان و آقايان برگزار و در پايان به نفرات برتر لوح تقدير و جوايزي به رسم يادبود اهداء شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سيد علي فخار با اعلام خبر فوق افزود: تعدادي از کارکناني که در اين مسابقات شرکت کرده بودند در کلاسهاي آموزشي که طي سه ماه به همت سازمان فرهنگي ورزشي برگزار شده بود، شرکت داشتند.

فخار در رابطه با نتايج مسابقات در بخش مردان گفت: در رشته تپانچه بادي ابوذر رهگوي با 121 امتياز اول، مهدي حاجي عليزاده با 113 امتياز دوم و علي سرلک با 99 امتياز سوم شدند و در بخش تفنگ بادي مقام اول از آن احمد درگاهي با 127 امتياز و مقام دوم به مهدي حاجعلي زاده با 116 امتياز رسيد و رضا خليلي با 112 امتياز سوم شد.

وي در ادامه با اشاره به نتايج مسابقات در بخش تفنگ و تپانچه بادي بانوان نيز به ترتيب گفت: در اين بخشها فاطمه سادات فخار و مرجان هاشميان با کسب 114 و 126 امتياز مقام اول، سينوش معمارپور و آرزو مددخاني با احراز رتبه هاي 104 و 91 مقامهاي دوم و خديجه حمداللهي و ليلا صفري با امتياز 94 و 84 امتياز مقامهاي سوم را از آن خود ساختند.

پايان پيام

 

  

تصاویر مرتبط