سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۵/۲۸

درافشانی:

تقارن ماه محرم با هفته فرهنگی قزوین ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ عاشورایی است

درافشانی،معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت:تقارن ماه محرم با هفته فرهنگی قزوین ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ عاشورایی و معرفی قزوین در قالب برنامه های آئینی مذهبی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ درافشانی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری در جلسه هماهنگی برنامه های هفته فرهنگی قزوین که با حضور جمعی از مدیران شهرداری و سازمان های تابعه برگزار شد،افزود: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا وظیفه مجموعه مدیریت شهری در ایام محرم الحرام بسیار سنگین تر از سال های قبل شده است،لذا باید با تمام توان در این حوزه ورود پیدا کنیم.

وی اظهار کرد: اکثریت برنامه های امسال هفته فرهنگی قزوین با محتوای مذهبی-فرهنگی در فضای مجازی و برخی از آنها نیز به صورت خیابانی در فضای باز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

درافشانی در بخش دیگری از سخنانش از اعضای جلسه هماهنگی برنامه های هفته فرهنگی قزوین خواست تا ایده ها و پیشنهادات خود را جهت برگزاری هرچه بهتر و مطلوب تر برنامه های هفته فرهنگی و ماه محرم الحرام ارائه دهند.

بر اساس این گزارش؛ توجه ویژه به مناسبت ماه محرم و ظرفیت های بی بدیل فرهنگی آن مورد مهمی بود که در جلسه هماهنگی برنامه های هفته فرهنگی قزوین مورد تاکید قرار گرفت؛همچنین در این جلسه برنامه های هفته فرهنگی قزوین تشریح شد و مدیران شهری به ارائه نقطه نظرات،پیشنهادات و برنامه های سازمان متبوع خویش پرداختند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط