یکشنبه ۱۳۹۲/۱۲/۰۴

مدير مراکز آموزشي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداي قزوين تأکيد کرد؛

آموزش شهروندي،ضامن رشد فرهنگ عمومي

آموزشهاي شهروندي در مراکز آموزشي سازمان فرهنگي، رشد فرهنگ عمومي را دربر دارد.

مدير مراکز آموزشي سازمان فرهنگي ورزشي در نشست صميمي با مديران مراکز آموزشي سازمان متبوع خود، که همزمان با هفته گذشته در خانه فرهنگ علوم و فنون برگزار شد بر اهميت و تأثيرگذاري آموزش بر رشد فرهنگ عمومي تأکيد کرد.  

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ حميد نيرومند افزود: مديران مجموعه هاي فرهنگي لازم است به حساسيت کار خود واقف باشند و با توجه به اهميت فعاليت خود در جامعه، وظايف محوله را با دقت فراوان و حساسيت بسيار زيادي انجام دهند.

وي ادامه داد: در قزوين بيش از ساير شهرهاي کشور، مردم از برنامه هاي مراکز فرهنگي استقبال مي کنند، زيرا به حوزه فرهنگ و ارتقاء سطح کيفي برنامه هاي آن براي داشتن زندگي کيفي واقف هستند.

وي خواستار شد: مسئولين فرهنگسراها و خانه هاي فرهنگ نماد احترام به قانون باشند و اخلاق، رفتار و کردار خود را با قانون هماهنگ کنند تا الگويي براي کارکنان، مدرسين و مراجعين مراکز فرهنگي باشند.

مدير مراکز آموزشي سازمان فرهنگي در ادامه تدوين سرفصلهاي آموزشي در 21 کارگروه تخصصي را نشان اهميت سازمان فرهنگي به کيفي سازي امر آموزش دانست و از مسئولين مراکز خواست با حساسيت بيشتري نسبت به جذب مدرسيني که علاوه بر دانش و مهارت، شخصيت بسيار مثبت و اخلاق پسنديده اي دارند، اهتمام ورزند.  

وي سياست سازمان فرهنگي را در پرورش پيمانکاران، بهره مندي از توان علاقه منداني دانست که خود در آينده مي توانند مراکز بزرگتري را اداره کنند.

نيرومند در ادامه از پيمانکاران مراکز خواست تا نهايت همکاري را با ناظرين سازمان داشته باشند و به آئين نامه ها و دستورالعمل ها احترام بگذارند.

گفتني است در اين نشست مسئولان خانه هاي فرهنگ نواب، محمديه، شهيد بابايي، کتابخانه انديشه و جمعي از کارشناسان ستاد سازمان حضور داشتند و در پايان اين جلسه، مقرر شد تا در نشست بعدي موضوع تشکيل کارگروههاي مشاوره، خانواده، کودک و نوجوان، بهداشت و سلامت و پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي مورد بررسي قرار بگيرد.

پايان پيام

  

تصاویر مرتبط