چهارشنبه ۱۳۹۲/۱۲/۰۷

وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

نصب 100 ست ورزشي تا پايان سال92 در بوستان‎هاي شهر قزوين

تجهيز بوستان‌ها و برخي اماکن عمومي به 100 ست ورزشي توسط سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين در دستور کار قرار دارد.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: طي چهار سال گذشته 700 ست ورزشي در بوستانهاي شهرمان نصب شده است که اين رقم تا پايان سال به 800 ست ورزشي افزايش پيدا مي کند.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداي قزوين؛ سعيد وزيري نژاد افزود: طرح تجهيز بوستانها و اماکن عمومي به 100 ست ورزشي در دستور کار قرار گرفته و تا پايان اسفند ماه سال جاري، تکميل مي شوند.

وي تأکيد کرد: يکي از سياستهاي سازمان فرهنگي در توسعه ورزشهاي همگاني در شهر، خريد و نصب ست هاي ورزشي در بوستانها براي استفاده عموم مردم است.

وي ادامه داد: 100 ميليون اعتبار براي خريد ست هاي ورزشي در نظر گرفته شده است که 60 ميليون تومان آن تأمين و پرداخت شده و مابقي تا پايان اسفند ماه تخصيص داده مي شود.

اين مسوول در رابطه با مکانهايي که اين ست ها در مرحله اول نصب مي شوند، توضيح داد: 8 دستگاه در بوستان باغ دبير، 6 دستگاه در بلوار پرستار، 10 دستگاه در بوستان ابن سينا در دو راه همدان، 12 دستگاه در پارک شهيد بهشتي و 21 دستگاه در پارک ملت در حال نصب و راه اندازي است.

وزيري نژاد از نصب و راه اندازي 11 ست ورزشي ويژه جانبازان و معلولين در بوستان هشت بهشت واقع در بلوار نوروزيان خبر داد.

وي افزود: 6 دستگاه نيز در منطقه مسکوني کارکنان ناجا واقع در کوچه دادگستري، 12 ست در ايستگاه پونک (ايستگاه سازمان پسماند) و 6 دستگاه در ايستگاه سازمان پسماند روبروي امامزاده علي (ع) نصب مي شود.

مدير عامل سازمان فرهنگي ورزشي يادآو شد: از بين 100 ست وزشي جديدي که قرار است در مکانهاي نامبرده نصب شود 8 ست ورزشي جايگزين ست هاي ورزشي فرسوده و از کار افتاده اي مي شود که در پارک شقايق، ملت و الغدير وجود دارند.

وي در پايان گفت: بروي تمامي ست هاي ورزشي شرح و توضيحي از چگونگي کارکرد و مزيتهاي دستگاه نوشته شده و شهروندان ضمن آشنايي با نوع کارکرد اين وسايل، مي توانند در جريان مزيتهاي کار با آنها قرار بگيرند. 

پايان پيام 

تصاویر مرتبط