یکشنبه ۱۳۹۲/۱۲/۱۱

وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

آمادگي 18 مسجد شهر قزوين براي استقبال از مسافران نوروزي

درب 18 مسجد در ايام نوروز، براي ارائه خدمات به گردشگران از اذان صبح تا ساعت 21 باز است.

 

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: درب 18 مسجد در ايام نوروز، براي ارائه خدمات به گردشگران از اذان صبح تا ساعت 21 باز است.
سعيد وزيري‌نژاد افزود: قزوين به عنوان چهارمين حرم اهل بيت (ع) و پايتخت خوشنويسي ايران در نوروز امسال به صورت ويژه و پر شورتر از سال‌هاي قبل، زمينه رفاه حال مسافران نوروزي را در ايام عيد فراهم کرده است.
وي باز بودن درب 18 مسجد شهر را در راستاي اجراي برنامه هاي تدوين شده نوروزي برشمرد و ادامه داد: نياز مسافران نوروزي در شهر به امکانات رفاهي اوليه و اقامه نماز بر کسي پوشيده نيست و بايد گفت که عيد امسال گردشگران در دارالموءمنين قزوين امکانات بهتري دارند.
وزيري نژاد در ادامه خبر داد: مسجد ولي عصر در چهار راه ولي عصر، فاطمه زهرا(س) در خيابان راه آهن، محمد رسول ا... در چهار راه فلسطين، امام حسن عسگري (ع) در شهرک کوثر، مسجد المهدي در ميدان حافظ در شهرک مينودر، مسجد امام جعفر صادق(ع) در نوروزيان، امام خميني(ره) در غياث آباد، ولايت و الغدير در ابتدا و انتهاي خيابان شهيد بابايي، مسجد النبي در خيابان امام، مسجد جامع در خيابان شهداء، کريم اهل بيت(ع) در کوچه دادسرا واقع در بلوار با هنر، شيشه گر در چهار راه نوروزيان و چهار انبياء 18 نقطه ي مورد نظر هستند.
وي ادامه داد: همچنين درب بوستان بانوان (نرگس) نيز به روي بانوان باز خواهد بود و به همت اداره کل اوقاف درب تمامي بقاع متبرکه به روي مسافرين در طول روز تا ساعت 21 باز است.
وزيري نژاد يادآور شد: نمازخانه بوستانهاي باراجين(فدک)، ملت و نيز پامچال، گلسار و رز در شهرک مينودر، نمازخانه نيايش واقع در کمربندي جمهوري اسلامي، نمازخانه هاي پايانه مسافربري آزادگان و دفاع مقدس واقع در ميدان تهران قديم و دو راه همدان، نمازخانه صفا در جاده رشت به ميهمانان نوروزي خدمات ارائه مي دهند.
اين مسوول در ادامه گفت: اطلاعات مکاني و چگونگي مسير دسترسي به مساجد، بوستان ها و نمازخانه هاي فوق همزمان با نوروز 93 در ورودي هاي شهر نصب مي شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط