سه‌شنبه ۱۳۹۲/۱۲/۱۳

با حمايت سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين صورت گرفت؛

حضور راهنمايان گردشگري قزوين در گردهمايي ملي ارگ بم

13 نفر از اعضاء انجمن صنفي راهنمايان گردشگري استان قزوين در گردهمايي ملي راهنمايان گردشگري که در ارگ بم برگزار شد، با لباسهاي سنتي شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ همه ساله در روز جهاني راهنمايان گردشگري "21 فوريه" و مطابق با دوم اسفند ماه برنامه هاي متنوعي در سراسر دنيا برگزار مي شود و در ايران از سال 85 همه ساله گراميداشت اين روز در يکي از استانهاي کشور در دستور کار مسئولان مربوطه قرار مي گيرد.

بنابراين گزارش؛ در سال جاري استان کرمان ميزبان 700 نفر از راهنمايان گردشگري سراسر کشور بود که در اين مراسم فيليسيتا رسين رئيس انجمن راهنمايان گردشگري کشور اتريش و مسعود سلطاني فر معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگي کشور حضور داشتند.

اين گزارش مي افزايد؛ در اين سفر، به انتخاب انجمن صنفي راهنمايان گردشگري استان زهرا اميرآبادي  به عنوان راهنماي نمونه استان در سال 92 انتخاب و مورد تقدير و تشکر قرار گرفت.

گفتني است؛ از حاميان استان قزوين در اين گردهمايي مي توان به سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين و سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي اشاره کرد.

پايان پيام

          

تصاویر مرتبط