شنبه ۱۳۹۹/۱۱/۱۱

درافشانی به مناسبت بزرگداشت چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی ایران خبر داد:

تجلیل از همسران جانبازان قطع نخاعی به همراه اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در دهه مبارک فجر

درافشانی،رئیس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرداری قزوین از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهر قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛محمد درافشانی با اعلام این خبر افزود:ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای تقویت اعتماد عمومی و تبیین درست دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی اظهار کرد:برنامه های متعددی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سه حوزه فرهنگی،ورزشی و فضا سازی شهردر نظر گرفته شده است که نصب بنر با موضوعات چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران  آذین‌بندی سطح شهر از اقدامات تبلیغات محیطی سطح شهر است.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرداری قزوین اضافه کرد:امسال با توجه به شیوع  ویروس کرونا و تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا مبنی بر غیر تجمعی بودن مراسم های ایام الله فجر، بیشتر برنامه‌های این ایام در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود و تعداد اندکی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت برنامه ای انجام خواهد شد.

تجلیل از همسران جانبازان قطع نخاعی شهر «آیینه های استقامت»

رئیس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرداری قزوین افزود:ویژه برنامه «تجلیل از همسران جانبازان قطع نخاعی شهر» از جمله برنامه های شاخص سازمان است که با مشارکت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین به مناسبت دهه مبارک فجر تدارک دیده شده که در آن از 10 همسر معزز جانباز و 5 همسر جانبازی که به افتخار شهادت نائل شدند، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تجلیل می شود.

مسابقه تصویری "پرنده آزادی"

این مسئول یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری قزوین در ایام الله دهه فجر  را برگزاری مسابقه تصویری «پرنده آزادی» ذکر کرد و افزود:این مسابقه برای عموم شهروندان طراحی شده در آن باید جای عدد "۲۲" در تصویر تشخیص داده شده و برای شماره ای که اطلاع رسانی شده ارسال شود.

جشن تکلیف ویژه فرزندان پرسنل شهرداری قزوین

رئیس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرداری قزوین در ادامه از برگزاری مراسم جشن تکلیف ویژه فرزندان پرسنل شهرداری قزوین خبر داد و گفت: این برنامه 18 بهمن که با عنوان روز خانواده نامگذاری شده است با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

برگزاری مسابقه مجازی عکس یاد یاران

وی از برگزاری مسابقه مجازی عکس یاد یاران در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: در این مسابقه از شهروندان قزوینی دعوت شده است تا عکس های تاریخی خود از دوران انقلاب اسلامی را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

برگزاری مسابقه مجازی  مبارز انقلابی

درافشانی اضافه کرد: مسابقه مجازی ارسال بهترین خاطره از دوران انقلاب 57 با عنوان  مبارز انقلابی  از دیگر برنامه های فرهنگی شهرداری قزوین است که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می شود.

برگزاری مسابقه پیامکی وطن یعنی / کارگاه مجازی اعتلای منزلت زن

این مقام مسئول از دیگر برنامه های شهرداری قزوین در دهه مبارک فجر را برگزاری نمایشگاه مجازی آثار هنرمندان با عنوان «بانوان توانمند سرزمین من»،کارگاه مجازی آموزشی ویژه مادران با عنوان اعتلای منزلت زن و اجرای مسابقه پیامکی با عنوان « وطن یعنی ......» ذکر کرد که در بستر فضای مجازی انجام می شود.

  برگزاری همايش دوچرخه سواري

وی در ادامه از برگزاری همايش دوچرخه سواري به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت:این همایش ١٢ بهمن از سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی به سمت مزار شهدا و اهدا گل بر مزار شهیدان انجام می شود.

 برگزاری مسابقات اسكيت

درافشانی از دیگر برنامه های ورزشی سازمان به مناسبت دهه مبارک فجر را برگزاری مسابقات اسكيت ویژه دختران و پسران و همايش كوهروي خانواده برشمرد.

تقدیر از  مادران کارآفرین و سرپرست خانوار

این مقام مسئول«مراسم تجلیل از 18 مادر کارآفرین و سرپرست خانوار»،«رونمایی از دو کتاب دفاع مقدس از تألیفات همسران شهدا با عناوین«عاقبت بخیر» و «بدرقه باران»،« مشارکت در اجرای کنگره کشوری « 17000 شهیده، جانباز و آزاده زن » و برپایی نمایشگاه عکس انقلاب 57  و گلباران هوایی و غباروبی گلزار مطهر شهدای قزوین را از دیگر برنامه های سازمان عنوان کرد که در ایام الله دهه فجر که با مشارکت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان قزوین انجام می شود.

برپایی نمایشگاه و فروشگاه مجازی "زنان سرزمین من"

 وی خاطرنشان کرد:رونمایی از سه کلیپ زندگی نامه سه شهید و شهیده از دیگر برنامه هایی است که با مشارکت سازمان با بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

درافشانی در ادامه از برپایی نمایشگاه و فروشگاه مجازی "زنان سرزمین من" به منظور مشارکت بانوان هنرمند و فعال کشور درحوزه صنایع دستی و مشاغل خانگی با مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین خبر داد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرداری قزوین در خاتمه گفت:عزت،اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است که باید با استفاده از تمامی توان و امکانات از این دستاوردها حفاظت کنیم.

پایان پیام.

 

 

تصاویر مرتبط