پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۱۶

طاهرخانی، شهردار قزوین:

تکریم خانواده شهدا و جانبازان از اولویت های مجموعه مدیریت شهری قزوین است

طاهرخانی، شهردار قزوین گفت: تکریم خانواده شهدا و جانبازان همواره از اولویت های مجموعه مدیریت شهری قزوین است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ سیاوش طاهرخانی در مراسم "آئینه های استقامت"ویژه برنامه تجلیل از همسران جانبازان قطع نخاعی و رونمایی از دو کتاب «بدرقه باران» و «عاقبت بخیر» و نماهنگ «سکوی انتظار» ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)افزود: امروز توفیقی حاصل شده تا در این روز مبارک در جمع بانوانی باشیم که در مسیر ایثار و گذشت گوی سبقت را از همسران جانبازشان ربودند.

وی اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا و جانبازان، تجلیل از ارزش‌های والای انسانی است، در همین راستا مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین همواره بر این مهم تاکید فراوانی داشته است.

طاهرخانی افزود:دهه فجر امسال برای بار سوم است که از خانواده شهدا و جانبازان تقدیر بعمل می آید، سال گذشته از مادران دو و سه شهید با عنوان اسوه های صبر" تجلیل شد،همچنین همزمان با پاسداشت یاد و خاطره شهدای سوم خردادماه امسال از همسران آزادگان قزوین تجلیل شد، امروز نیز در خدمت همسران جانبازان قطع نخاعی هستیم.

شهردار قزوین در خاتمه گفت: امنیت، اقتدار و آسایش امروز ما ثمره فداکاری و ایثار جانبازان و خانواده آنان است، امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان و پیرو مکتب فاطمی باشیم.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط