شنبه ۱۳۹۳/۰۲/۲۷

فصيحي رامندي، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين:

"محله ما" از طرح هاي مردمي و موفق سازمان فرهنگي ورزشي است

طرح محله ما از مردمي ترين و موفق ترين طرح هاي سازمان فرهنگي ورزشي به حساب مي آيد.

عضو شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: با سه ساله شدن طرح محله ما در قزوين و برنامه هاي متنوع کارگاهي و آموزشي که براي اقشار مختلف شهروندان برگزار کرده مي توان گفت اين طرح از مردمي ترين و موفق ترين برنامه هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ فرج ا... فصيحي رامندي افزود: طرح محله ما به خوبي توانسته نقش مردم را در اداره شهر تبيين کند تا جاييکه اجراي کار در سطح محله از مديران و مسئولان شهري گرفته شده و به اهالي محله سپرده شده است.

وي حمايت معنوي مردم را مهمترين پشتيبان و حامي اين طرح دانست و افزود: با توجه به اينکه مردم از خواسته ها و نيازهاي خود اطلاع درستي دارند، در قالب اين طرح مي توانند برنامه هاي درستي را با حمايت و نظارت شورا و شهرداري طرح ريزي و اجرا کنند.

فصيحي رامندي رمز تداوم اين طرح و آغاز سه سالگي آنرا در پاي کار بودن سرمايه هاي انساني در اين طرح دانست و تأکيد کرد: بي شک تجهيزات سخت افزاري اين طرح را به اينجاي کار نرسانده و بايد گفت که ظرفيتهاي فکري مهمترين تکيه گاه اين طرح به شمار مي آيد.

وي حمايت شوراي شهر در اجراي پروژه هاي اينچنيني را با هدف تشويق و ترغيب شهروندان به مشارکت بيشتر در اداره شهر،ميسر دانست و تأکيد کرد: طرح محله ما قابليت گسترش و غني سازي برنامه هاي مختلف را دارد تا در اين راستا امور شهري بيش از پيش به دست مردم سپرده شود چراکه ما معتقديم جايي که مردم حضور داشته باشند، امور با دقت و کيفيت بيشتر پيش مي رود. 

تصاویر مرتبط