سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۵/۰۵

داودی،رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

پروژه های عمرانی زیرساختی در شورای پنجم اجرایی شد

داودی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: پروژه های عمرانی زیرساختی در شورای پنجم اجرایی شد، موضوع مهمی که بدلیل هزینه بر و زمان بر بودن شاید کمتر به آنها پرداخته شده است.

حکمت اله داودی در "آئین تجلیل از زوج های جوان شهرداری،اهداء کنندگان خون کهن شهر قزوین و دوقلوهای سادات" که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در حیاط عمارت شهرداری قزوین برگزار شد،افزود: یکی از پروژه های شاخص این دوره پروژه بلوار آیت الله باریک بین است که امیدواریم تا پایان دوره شورای پنجم تکمیل و مورد بهره برداری شهروندان قرارگیرد.

داودی افزود: این کمربندی از میدان شورا شروع شده تا پل امام رضا(ع) و پل مرحوم ابوترابی ادامه می یابد، با ساخت این کمربندی، ترافیک به سمت میدان سید حسن نصرالله و لشکر 16 زرهی از بین می‌رود.

وی اضافه کرد: مهمترین مزیت این پروژه کاهش میزان مصرف سوخت و زمان تردد شهروندان از شمال شهر به سمت جنوب شهر قزوین و برعکس است، همچنین دو مسیر عرض سه متری به نام جاده سلامت در کنار کمربندی برای پیاده روی، دوچرخه سواری و اتاق کودک و مادر و سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است تا علاوه بر فراهم کردن زمینه تفریح و حفظ سلامت شهروندان از فضای طبیعت در حاشیه مسیر استفاده کنند.

داودی اضافه کرد: تقدیر از زوج های جوان سنت حسنه ای است که در شورای پنجم شکل گرفت و شایسته است از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین تقدیر شود و امیدواریم اجرای این سنت حسنه در دوره های بعدی شورای شهر قزوین تداوم داشته باشد.

وی همچنین در بخش پایانی سخنانش گفت: از سال 98 بدلیل شرایط اقتصادی، تحریم های اقتصادی و شیوع ویروس کرونا، کار کردن به شدت سخت شد و به سیستم درآمدی کشور لطمه جدی وارد شد، ولی در مجموعه مدیریت جدید شهری با برنامه ریزی منظم «طاهرخانی، شهردار قزوین» موفق شدیم خدمات شهری را بدون لطمه ای به شهروندان ارائه دهیم و بخش عمده ای از پروژه ها نیز انجام شد، هفته آینده نیز چندین پروژه به بهره برداری خواهند رسید.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط