سه‌شنبه ۱۳۹۳/۰۴/۲۴

نصرتي، شهردار قزوين خبر داد؛

تداوم برنامه‌هاي فرهنگي و قرآني در شهر قزوين

شهردار قزوين در نشست مديران شهري با خادمان و قاريان قرآن کريم توجه مجموعه شهرداري قزوين به مسائل فرهنگي و به ويژه ترويج فرهنگ قرآني در جامعه را موجب استحکام ارتباط اين مجموعه با شهروندان اعلام کرد.

 

مسعود نصرتي، گفت: توجه مجموعه شهرداري قزوين به مسائل فرهنگي و به ويژه ترويج فرهنگ قرآني در جامعه موجب استحکام ارتباط اين مجموعه با شهروندان مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ نصرتي افزود: خوشحالم شهرداري قزوين در کنار کار عمراني و اجتماعي در شهر، براي چندمين سال پياپي در حوزه فرهنگي اين برنامه ارزشمند قرآني را برگزار مي کند و جاي تشکر دارد از حوزه فرهنگي شهرداري و شوراي عالي قرآني استان که همت زيادي به خرج دادند.
وي با بيان اينکه انس با قرآن ارزش کارهاي عمراني و اجتماعي را بيشتر مي کند، ادامه داد: به نظر مي‌رسد شرح وظيفه شهرداري قزوين در پرداختن به فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي گسترش يافته و در اين روش، ارتباط خوبي بين شهرداري و شهروندان برقرار مي‌شود.
شهردار قزوين در ادامه از استمرار و تداوم برنامه‌هاي فرهنگي و قرآني در شهر خبر داد که به همت سازمان فرهنگي ورزشي با شدت و قوت خاصي در حال انجام است.
 
تلاش شهرداري در توجه به مسائل قرآني ستودني است
 
در ادامه‌ي مراسم مجيد وفاپور دبير شوراي عالي قرآن استان در سخناني گفت: مقام معظم رهبري همه ساله در آغازين روز ماه مبارک رمضان جلسه‌اي چهار ساعته با قاريان و حافظان قرآن کريم برگزار مي کنند.
وفاپور يادآورشد: با تأتير پذيري از بيانات مقام معظم رهبري نشست با قاريان و حافظان قرآن کريم در شهرمان را همه ساله با همکاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در دستور کار خود قرار مي دهيم.
اين مسئول همچنين تلاش شهرداري قزوين در تجليل از حافظان قرآن کريم را که بتازگي در دستور کار خود قرار داده را اقدامي ستودني دانست و گفت: تاکنون با تلاش صورت گرفته يک هزار و 542 نفر حافظ قرآن توانستند دو هزار و 33 جزء از قرآن را فراگيرند.
بنابراين گزارش؛ در اين نشست صميمي که همزمان با ميلاد دومين امام شيعيان در نمازخانه شهرداري مرکز برگزار شد، جمعي از اعضاي شوراي شهر، شهردار و مديران شهري حضور داشتند و با تلاوت قرآن کريم از سوي قاريان و حافظان کلام وحي، گروه تواشيح عترت النبي برنامه اجرا کردند و پس از آن ضيافت افطاري در حياط عمارت شهرداري قزوين برپا شد.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط