یکشنبه ۱۴۰۰/۰۶/۰۷

به مناسبت هفته فرهنگی قزوین؛

"فرهنگسرای عاشورایی" در پیاده راه فرهنگی سبزه میدان افتتاح شد

به مناسبت هفته فرهنگی قزوین؛"فرهنگسرای عاشورایی" در پیاده راه فرهنگی میدان آزادی (سبزه میدان) با حضور حسین صلح جو، قاسم الهیاری، علی فرمانی، مهدی مهدیخانی و ولی چگینی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، و درافشانی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی ورزشی شهرداری قزوین؛ فرهنگسرای عاشورایی به منظور ترویج فرهنگ عاشورایی،شناساندن و ارتقای سطح دانش دینی شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان در خصوص اهداف قیام عاشورا در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.

"فرهنگسرای عاشورایی" به مناسبت گرامیداشت هفته فرهنگی قزوین و ایام محرم الحران در پیاده راه فرهنگی سبزه میدان برپا شده است و از ششم الی 10 شهریور ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی پذیرای شهروندان است.

این گزارش می افزاید: در این فرهنگسرا، خدمات فرهنگی در قالب غرفه های «کودک»،«ایستگاه نذر مهربانی»،«سلامت»،«پاسخ به سوالات دینی»،«توزیع بروشور آداب عزاداری و  فاصله اجتماعی»،«نمایشگاه عکس اینفوگرافی»،«شهروندی»، خوشنویسی»،واقعیت مجازی عاشورا » به شهروندان ارائه می شود.

پایان

پیام.