چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۶/۱۲

محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس:

برگزاري جشنواره بازي و اسباب‌بازي نگاه‌ها را به قزوين معطوف مي‌کند

برگزاري جشنواره بازي و اسباب بازي در قزوين مي‌تواند اثرات مطلوب متعددي را به همراه داشته باشد و نگاه همه مسئولان کشوري و استاني تا مردم را به سمت قزوين معطوف کند.

 

داوود محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي گفت: برگزاري جشنواره بازي و اسباب بازي در قزوين مي‌تواند اثرات مطلوب متعددي را به همراه داشته باشد و نگاه همه مسئولان کشوري و استاني تا مردم را به سمت قزوين معطوف کند.
داوود محمدي با بيان اينکه نهم شهريور ماه سالروز پايتختي ايران و روز قزوين است، گفت: استان قزوين از استان هايي است که در طول تاريخ خدمات ارزنده‌اي براي کشور داشته است ولي در طول سالهاي اخير مورد بي توجهي‌هاي بسياري قرار گرفته است و برگزاري اين چنين نمايشگاه‌هايي مي‌تواند در اين مسير تاثير گذار باشد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود خاطر نشان کرد: برگزاري چنين مراسمي زمينه‌هاي جذب گردشگر و همچنين سرمايه گذار داخلي و خارجي را فراهم مي‌کند و اين مي‌تواند نقطه آغازي در تحول صنعت گردشگري و اقتصاد استان باشد.
عضو کميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود بيان کرد: اگر برنامه ريزي درست و مدوني براي رسيدن به اهداف اين جشنواره صورت گيرد، استان قزوين به کانون توجه دنيا تبديل خواهد شد.
نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي بيان کرد: ورود به عرصه معرفي قزوين به ساير شهر ها و کشور هاي دنيا، زمينه ساز شناسايي پتانسيل ها و ظرفيت هاي بالقوه اي است که مي تواند با يک برنامه ريزي درست و جامع به حالت بالفعل تبديل شود.
محمدي در ادامه اظهار کرد: صرفا برگزاري همايش ها جشنواره در روز قزوين نمي تواند مؤثر واقع شود و بايد به خروجي هاي آن نيز توجه کرد و در راستاي توسعه اثرات مطلوب طرح هاي اينچنيني تمرکز کرد.
وي خاطر نشان کرد: برنامه ها بايد معطوف به نتايجي موثر باشد که از پس آن ها به دست مي آيد و پس از برگزاري همايش، همه چيز را به حال خود رها نکنيم و نگذاريم هزينه ها و زماني که براي برگزاري آن صرف شده است به هدر رود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط