یکشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۶

درافشانی :

باید به طور جدی برای دوران پساکرونا در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی کرد

درافشانی،معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت:باید به طور جدی برای دوران پساکرونا در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛محمد درافشانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزارشد، بر ضرورت آسیب شناسی دوران کرونا تاکید کرد.

وی اضافه کرد: امروز باید با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب بدانیم در حوزه فرهنگی نیازمند چه اقداماتی جهت کاهش اثرات شیوع کرونا در سطح شهر قزوین هستیم.

درافشانی در همین راستا پیشنهاد کرد:در ذیل شورای فرهنگ عمومی استان قزوین کارگروهی با حضور استادان حوزه و دانشگاه و همچنین روانشناسان مجرب تشکیل شود تا اقدامات روانشناختی، روانشناسی و فرهنگی به شکل منسجم و برنامه ریزی شده صورت گیرد.

وی در خاتمه گفت: کرونا همه ابعاد زندگی و اجتماعی و حتی رفتارهای خانوادگی را تحت تاثیر منفی قرارداده است، لذا آسیب شناسی  دوران پساکرونا دوره بسیار مهمی است که باید جدی گرفته شود تا با اقدامات به موقع و مناسب فرهنگی، شاهد رقم خوردن اتفاقات خوب برای شهر و شهروندان قزوینی باشیم.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط