شنبه ۱۳۹۳/۰۶/۲۲

حق شناس، معاون فرهنگي و اجتماعي شهردار قزوين:

آموزش هاي شهروندي در برنامه هاي روز قزوين جدي گرفته شد

در جشنواره بازي و اسبا بازي امسال کار بديعي صورت گرفته بود و آن هم جدي گرفتن آموزش هاي شهروندي ، ترافيک ، پسماند بود.

محسن حق شناس ، معاون فرهنگي و اجتماعي شهردار قزوين، جشنواره نسبت به سال گذشته از وضعيت بهتري برخوردار بود و رضايت 96 در صدي مردم به وضوح نشان مي داد .
حق شناس از تغييرات جشنواره امسال ابراز رضايت کرد و افزود: در جشنواره امسال کار بديعي صورت گرفته بود و آن هم جدي گرفتن آموزش هاي شهروندي ، ترافيک ، پسماند بود .
وي افزود: بايد باور کنيم که حوزه فرهنگ از منظر شهرداري بايد موضوع هايي را مورد هدف قرار دهد که براي آينده شهرمناسب باشد ، دين ما دين کاملي است و براي هر موضوعي دستورات و دستور العملي دارد و اگر ما بتوانيم از اين ظرفيت ها درست استفاده کنيم مي توانيم شهر سالم و نزديک به طراز اسلامي داشته باشيم.
معاون فرهنگي اجتماعي شهردارقزوين برگزاري جشنواره روز قزوين و برنامه هاي اجرا شده در آن را مثبت ارزيابي کرده و اظهار داشت: برگزاري همايش بزرگ پياه روي خانواده ، مسابقات چوگان که بعد از چهارصد سال اجرا شد همچنين برگزاري همايش دوچرخه سواري و دو سالانه خوشنويسي از برنامه هاي پويا و ارزشمند برگزار شده در جشنواره سال جاري بود.
 وي در ادامه بيان کرد: اجراي مسابقات واليبال و فوتسال محلات شهرداري قزوين يکي ديگر از برنامه هاي مهم انجام شده در اين همايش بودکه با حضور بيش از 60 تيم نوجوانان و جوان فقط در رشته واليبال انجام گرفت.
اين مقام مسئول برگزاري دوسالانه خوشنويسي ، تور هاي قزوين گردي و بسته هاي گردشگري را اقدامي مهم در شناخت قزوين به اهل خود دانست و گفت: با توجه به اينکه قزوين چهارمين حرم ائمه معصومين است برگزاري جشنواره ابن الرضا ، جشنواره سوغات در قزوين از جمله برنامه هاي جالب در اين همايش بود که متاسفانه جاي شيريني هاي سنتي قزوين در اين جشنواره امسال خالي بود .
حق شناس در پايان ضمن تشکر از کليه کساني که در برگزاري جشنواره دستي داشته اند تشکر کرد و خاطر نشان کرد: برگزاري يادواره شهيدان رجايي ، چگيني و مرحوم هجرتي و حضور عموهاي فيتيله اي در قزوين مورد توجه بسياري از اقشار مردم قرار گرفت.

تصاویر مرتبط