شنبه ۱۳۹۳/۰۷/۰۵

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

مراسم تجليل از ايثارگران و رزمندگان شهرداري قزوين برگزار شد

مراسم تجليل از ايثارگران و رزمندگان شهرداري قزوين به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور فرزند شهيد تندگويان،شهردار قزوين، رئيس و اعضاي شوراي شهر قزوين، مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران و مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس برگزار شد.

 

مراسم تجليل از ايثارگران و رزمندگان شهرداري قزوين به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور محمدمهدي تندگويان فرزند شهيد تندگويان،شهردار قزوين، رئيس و اعضاي شوراي شهر قزوين، مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران، مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس و رزمندگان و ايثارگران شهرداري برگزار شد.
اقدامات خوب شهرداري قزوين در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ محسن حق‌شناس معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري قزوين در اين مراسم گفت: تجليل از ايثارگران شهرداري قزوين فرصت مناسبي براي قدرداني از زحمات آنان در هشت سال دفاع مقدس است.
وي با تاکيد بر ترويج فرهنگ دفاع مقدس افزود: حفظ ارزش‌هاي اسلامي در جامعه يکي از وظايف مهم مسوولان است.
حقشناس افزود: شهرداري قزوين در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت اقدامات خوبي انجام داده است تا بتواند از اين فرهنگ پاسداري کند.
معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري قزوين با بيان اينکه برگزاري يادواره‌هاي شهدا، تجليل از خانواده شاهد و ايثارگر و حمايت کردن از مستندسازي خاطرات شهدا و نشر کتاب‌هاي دفاع مقدس از جمله برنامه‌هاي شهرداري قزوين است، بيان کرد: اين برنامه‌ها با هدف ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه اجرايي مي‌شود.
وي مقاومت، ايثار و گذشت را ويژگي‌هاي مهم اخلاقي رزمندگان دانست و افزود: بايد اين فرهنگ را در بين جامعه نهادينه کنيم چراکه اين مؤلفه‌ها موجب پيروزي در جامعه بود.
وي با اشاره به اينکه همه ما مديون خون شهدا و رشادت‌هاي آنان هستيم، گفت: امروز همه ما بايد از آرمان‌ها و ارزش‌هاي دفاع مقدس محافظت و آن را به نسل آينده انتقال بدهيم تا با حفظ اين ارزش‌ها انقلاب اسلامي به دست صاحب اصلي امام زمان (عج) برسد.
در ادامه اين مراسم محمدرضا صديقي عضو شوراي اسلامي شهر قزوين و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به بيان بازگويي خاطرات اين دوران پرداخت.
در پايان اين مراسم با اهداء لوح تقدير از ايثارگران و رزمندگان شهرداري قزوين تجليل شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط