پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۱۲

در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورا صورت گرفت:

بررسی گزارش عملکرد شش ماهه واحد 137 شهرداری

در جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهرقزوین که با هدف بررسی گزارش عملکرد شش ماهه واحد 137 شهرداری قزوین درتالار مردم برگزار شد،بر لزوم بروز رسانی و تقویت سامانه 137 تاکید شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین، جلسه کمیسیون خدمات شهری وشورایاری شورا به ریاست محسن حق شناس و با حضور ولی چگینی، کوزه گرها مدیر سامانه 137،دوستی نسب مدیر هماهنگی امور نواحی وکارشناسان واحد 137 شهرداری و با هدف بررسی وضعیت عملکرد شش ماهه سامانه 137 و ارزیابی درخواستهای مردمی در تالار مردم این نهاد برگزار شد . در ابتدای این جلسه کوزه گرها مدیر سامانه 137 شهرداری ضمن اشاره به آمار درخواستها وتماسهای شهروندان با این سامانه طی شش ماهه امسال اظهار کرد:طی این مدت 13 هزار و 907 درخواست داشتیم که بیشترین مورد ارجاع به سازمان مدیریت پسماند با 3959 پیام شهروندان می باشد. وی ادامه داد:در رده بعدی درخواستها سازمان پارکها وفضای سبز با 2075 درخواست ،سازمان حمل و نقل ترافیک با 487 پیام،227 درخواست از سازمان زیباسازی،133 پیام مربوط به سازمان ساماندهی مشاغل،272 پیام برای مرکز توسعه خدمات اجتماعی و106 مورد نیز مربوط به مرکز کنترل ترافیک بوده است که تمامی این پیام ها به سازمانهای مرتبط ارجاع شده است. مدیر سامانه 137 در بخش دیگری از سخنانش به آمار ارجاع پیام ها به مناطق شهرداری نیز پرداخت وگفت:ارجاع 1674 پیام به منطقه یک،1910 پیام به منطقه دو ،1030 پیام به منطقه سه و 1561 پیام نیز به منطقه چهار طی مدت شش ماهه امسال انجام شده است . به گفته وی درحوزه اجراییات مناطق وضعیت قابل قبولی وجود ندارد. این مدیر شهری همچنین بر لزوم همکاری بیشتر نیروی انتطامی در رفع سد معبر در سطح مناطق تاکید کرد. مدیر سامانه 137 همچنین ضمن ارایه گزارش کار اقدامات نواحی درخصوص پیام های 137 از ناحیه امامزاده حسین( ع) وامامزاده علی (ع) به طور ویژه قدردانی کرد و همچنین خواستار تقویت نیروی انسانی نواحی شد. وی همچنین به نگاه مردم در پیام های 137 از سازمانهای زیباسازی و ترافیک اشاره نمود وگفت: از زاویه نگاه مردم در 227پیامی که به سازمان زیباسازی ارجاع شده بیشترین پیام مربوط به به سازی و اصلاح تابلوی کوچه و خیابان ها،نحوه پاکسازی دیوار ،توزیع نیمکت ها بوده است همچنین برای سازمان حمل ونقل و ترافیک نیز درخواست سرعت گیر بیشترین تماس را به خود اختصاص داده است . به گفته کوزه گرها پیام های مردمی مربوط به سازمان ساماندهی مشاغل هم به مزاحمت شغلی اصناف در بازار و بازارچه ها و رفع سد معبر اختصاص داشته است در بخش دیگر این جلسه ؛دوستی نسب مدیر هماهنگی امور نواحی نیز سامانه 137 را از بخشهای مهم شهرداری دانست و گفت: سامانه 137 به عنوان پل ارتباطی شهروندان با شهرداری است و ضرورت دارد تا امکانات وتجهیزات و بدنه نیروی انسانی آن تقویت شود . وی ادامه داد: بنده سعی کردم بیشترین ارتباط را با این سامانه داشته باشم و پیگیری پیام های شهروندان و رصد برطرف شدن مشکلات در برنامه کاری قرار دارد . در ادامه محسن حق شناس رئیس کمیسیون خدمات شهری نیز در سخنانی با بیان اهمیت کار 137 اظهار کرد: این سامانه به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و سیستم شهرداری نقش مهمی دارد و لذا ضرورت دارد تا سامانه بروز رسانی وتقویت شود. وی همچنین خواستار تقدیر و تجلیل از روسای نواحی که بیشترین همکاری را با این سامانه داشتند و در اسرع وقت به مشکلات شهروندان رسیدگی کردند، شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط