سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۲۸

در جلسه تلفیق سه کمیسیون شورای اسلامی شهر قزوین مطرح شد؛

استفاده رایگان از اتوبوس های درون شهری در سوم مهر ماه

در جلسه تلفیق کمیسیون‌های مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری،با شهرسازی و خدمات شهری فرهنگی و اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی لوایح مربوطه بر لزوم اطلاع رسانی مناسب و شایسته در خصوص مصوبات مهم شورا توسط شهرداری مناطق تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه تلفیق کمیسیونهای مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری با شهرسازی و خدمات شهری و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به ریاست ولی چگینی و با حضور محسن حق شناس، منجم مدیر عامل سازمان زیباسازی ،صالحی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز، تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی ، خلجی سرپرست اداره درآمد،مسئولان و کارشناسان مربوطه و با هدف بررسی لوایح و نامه های مربوطه در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه لایحه شهرداری مبنی بر رفع اشرافیت تقاطع غیر همسطح امام رضا (ع) به بوستان مادر و کودک نسبت به  ساخت دیواره جهت مرکز ارتباطات زیر ساخت مخابرات به طول ۵۰ متر رونده و ساخت دیوار پوششی پل امام رضا (ع) به طول ۳۱۵ متر رونده در مسیر شرق به غرب و طول ۲۳۵ متر رونده در مسیر غرب به شرق توسط منجم مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین تشریح  شد و پس از بررسی جزییات توسط اعضای کمیسیون مورد موافقت قرار گرفت.

در ادامه جلسه،پرونده های خدمات تعیین و تغییر کاربری پرونده ملیحه هاشم پور در مینودر قزوین و پرونده ماهان جباران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین گفتنی است؛ لایحه شهرداری پیرامون حمایت از تعاونی های مشابه تعاونی مسکن پوشینه بافت مبنی بر تعدیل ۵۰ درصدی در عوارض صدور پروانه ساختمانی موافقت نمودند.
 
در ادامه جلسه،لایحه دیگری مبنی بر   رونق ساخت و ساز در اراضی عظیمیه و نه گانه پیرامون تعدیل در هزینه های صدور پروانه ساختمانی مطرح گردید و مقرر شد تا پایان سال جاری این هزینه ها با ۴۰ درصد تعدیل اخذ گردد.

همچنین، تمدید مصوبه اعطای تخفیف ۲۰ درصدی به تاخیر و تادیه در پرونده آقای مناف آتانی از دیگر لوایحی بود که در این جلسه مطرح شد و مقرر گردید تا لایحه قبلی در این خصوص به طور کلی به شورا ارایه شود و مطابق آن اقدام گردد.

در ادامه جلسه،لایحه اجاره غرفه در بوستان ملاخلیلا با حضور صالحی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قزوین مطرح گردید و تصویب شد.

در پایان این جلسه، لایحه استفاده رایگان شهروندان از اتوبوسهای درون شهری قزوین در تاریخ سوم مهر ماه با حضور تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مورد بررسی و مورد موافقت قرار گرفت.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط