سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۲۸

چگینی،

تحقق ۲۶ درصدی درآمدهای شهرداری در مدت چهار ماهه امسال

رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی وسرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به تشریح گزارش درآمد و هزینه چهار ماهه شهرداری قزوین پرداخت.

ولی چگینی رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین ، به تشریح گزارش درآمد و هزینه چهار ماهه شهرداری قزوین پرداخت و اظهار کرد: در بخش درآمدها از بودجه مصوب سه هزار میلیارد تومانی شهرداری قزوین میزان ۱۶۵۰ میلیارد تومان بودجه مصوب این بخش می باشد که  تا تاریخ اول مرداد ماه امسال حدود ۴۲۶ میلیارد تومان استحصال شده که نسبت به کل بودجه ۲۶ درصد و نسبت به چهار ماهه ۷۶ درصد محقق شده است.
 
وی به گزارش واگذاری دارایی سرمایه ای اشاره کرد و افزود:در این بخش ۱۳۰۰ میلیارد تومان بودجه مصوب شده است که در مدت چهار ماهه حدود ۱۶ میلیارد تومان استحصال شده که یک درصد به کل بودجه و ۴ درصد به نسبت چهار ماهه محقق شده است.
 
چگینی خاطر نشان کرد: در بخش واگذاری دارایی مالی بودجه مصوب ۵۱ میلیارد تومان بوده که تا اول مرداد ماه امسال هیچ گونه وام و اوراقی دریافت نگردیده است .
 
وی در ادامه با بیان اینکه بودجه مصوب هزینه های جاری امسال شهرداری قزوین هزار میلیارد تومان می باشد به تشریح وضعیت این بخش پرداخت و گفت: در مدت چهار ماهه امسال ۲۲۴ میلیارد تومان هزینه شده است که نسبت به کل بودجه ۲۲درصد و نسبت به چهار ماهه ۶۶درصد هزینه های جاری محقق شده است .
 
رییس کمیسیون مالی همچنین به هزینه کرد بودجه در بخش عمرانی اشاره کرد و گفت: دراین بخش، بودجه مصوب ۱۹۵۰ میلیارد تومان می باشد که در مدت چهارماهه امسال ۲۵۶ میلیارد تومان هزینه شده است که نسبت به کل بودجه ۱۳ درصد و به تناسب چهار ماهه حدود ۴۰ درصد هزینه های عمرانی صورت گرفته است.
 
به گفته وی دیون قطعی شده نیر ۵۰ میلیارد تومان در بودجه مصوب شده که تا اول مرداد ماه امسال هیچ گونه هزینه ای در این بخش صورت نگرفته است .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط