چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۲۶

کلان پروژه کمربندی پیامبر اعظم (ص) - آیت الله باریک بین به طول ۱۲.۵ کیلومتر به بهره برداری رسید

پروژه پیامبر اعظم (ص) - کمربندی آیت اله باریک بین یکی از طرح های مهم و در اولویت شورای ششم بود که به لطف خدا و تلاش مجموعه شورا و مدیریت شهری، به طول ۱۲.۵ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۸۰۰۰میلیارد ریال امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، این ابر پروژه مهم و کلیدی با اهتمام اعضای شورا و همت و تلاش مدیریت شهری  و بودجه شهروندان محترم و به منظور رفع گره های ترافیکی شهر به بهره برداری رسید تا مردم قزوین از عواید آن منتفع شوند.

 
یکی از مهمترین محاسن این پروژه این است که در طول مسیر هیچ تقاطع و چراغ قرمزی وجود ندارد و همین امر باعث کاهش حدود ۱۵ درصدی مصرف بنزین در شهر قزوین  شده است.
 
 ایجاد جاده سلامت به طول ۵ کیلومتر در حاشیه این مسیر ،طراحی ایستگاه‌های دوچرخه سواری و مادر و کودک از دیگر اقداماتی است که در این پروژه مدنظر قرار گرفته و اجرایی شده است .
 
ایجاد رینگ ترافیکی پیرامون شهر قزوین  و در نتیجه کاهش زمان سفر، افزایش سرعت جابه جایی و سهولت دسترسی به نقاط مختلف شهر از جمله ویژگی های این پروژه است.
 
با بهره برداری از ابر پروژه پیامبر اعظم (ص) - کمربندی آیت اله باریک بین، امکان دسترسی سریع از شمال شرق به جنوب غرب قزوین فراهم شده است.
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط