سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۲

اشدری ،

شهردار قزوین پاسخگوی سوالات شورا پیرامون تسویه بدهی به بانک شهر باشد

باید جلسه ای به فوریت در شورا تشکیل شود و شخص آقای شهردار به صورت منطقی پاسخگوی سوالات اعضای شورا پیرامون موضوع تسویه بدهی ها به بانک شهر باشد.

فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کاربررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد طی سخنانی پیرامون لایحه دوفوریتی افزایش سهام شهرداری در بانک شهر اظهار کرد: ما همچنان درگیر تسلسل پاسخ شورا به شورا به جای شهردار به شورا هستیم.  آقای شهردار، با تصورات و وعده های اشتباه و خیال پردازانه باعث شد تا تصمیمی گرفته شود که شهر را با طناب وعده و وعیدش به ته چاه فرستاده شود .
 
وی افزود: باید آقای شهردار در صحن شورا حاضر شده و پاسخگوی اعضا باشد ؛درست است که از لحاظ فکری خیلی فاصله داریم اما از لحاظ مکانی که راهی نیست و اگر بخواهید شهردار مکلف است که درصحن حاضر شود و پاسخگو باشد ما جواب منطقی از ایشان می خواهیم .
 
وی با بیان اینکه شهردار مسئول صرفه و صلاح شهر است، خاطر نشان کرد:درست است صرفه و صلاح شهر را آقای شهردار می داند و برای نیم وجب آسفالت کردن یک مدرسه و گوشه ای از شهر سپر بلا می شود و گارد می گیرد و می گوید من تشخیص می دهم که صرفه و صلاح شهر کدام است. پس برای این جور مسایل هم باید وقت و فکرش را بگذارد نظرش را بدهد.  
 
 اشدری در ادامه با اشاره به اینکه در سرمایه گذاری پس انداز و هزینه  کردن نباید دچار اشتباه شویم خاطرنشان کرد: پس انداز درحالی انجام می شود که پول زیاد و اضافی باشد ،امروز اجرای پروژه های مهم به دلیل نبود اعتبار بلاتکلیف مانده است پس در زمان پس انداز و سرمایه گذاری و ساخت و ساز اشتباه می کنیم. چه لزومی دارد در این شرایط به فکر افزایش سرمایه در بانک شهر باشیم؟ درحالی که بسیاری از پروژه های ما در روکش بودجه به دلیل عدم اعتبار اجرایی نشده اند.
 
 وی خطاب به سایر اعضای شورا گفت: این بحث نباید بدون حضور آقای شهردار ادامه پیدا کند ما قرار نیست با هم بحث کنیم ،به اندازه کافی به خاطر خطاهای آقای شهردار بین ما فاصله افتاده است .
 
 رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: دوسال دیگر ما به واسطه اقدامات خوبی که نداشته ایم شورای ناکارآمد می شویم و دلمان خوش است که در این مدت فقط یک پروژه کمربندی آیت الله باریک بین را راه اندازی کرده ایم .
 
 به گفته این عضو شورای اسلامی شهر قزوین ،ما باید در همان سه ماه اول آغاز به کارمان پروژه های نیمه تمام را تکمیل می کردیم  نه اینکه بعد از دوسال یک پروژه را تمام کنیم و به خودمان احسنت بگوییم .
 
اشدری تاکید کرد: باید جلسه ای به فوریت تشکیل شود و شخص آقای شهردار به صورت منطقی پاسخگوی سوالات اعضای شورا پیرامون تسویه بدهیهای بانک شهر باشد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط