یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۱۴

مدیر کل میراث فرهنگی استان در صحن علنی شورا ؛

تراکم ساخت‌ و ساز در بافت تاریخی قزوین افزایش یافت

سند شدن و تایید دفترچه تراکم چهار طبقه در بافت تاریخی از جمله اقدامات بسیار مهمی بود که با همکاری استاندار و معاون عمرانی ایشان در سطح استان صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین، خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی استان قزوین در نشست مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین با تاکید بر این مطلب اظهار کرد: خوشبختانه شاهد مدیریت متمرکز برای امور عمرانی در سطح استان هستیم و به عنوان یک مدیر  استانی  هماهنگی با مدیریت استان جزو شرح وظایفم می باشد و هر زمان که برای پروژه ای فراخوانده می شود از تمام توان استفاده می کنم تا حول پروژه مثمر ثمر باشم.
 
 وی تاکید کرد: سند شدن و تایید دفترچه تراکم چهار طبقه در بافت تاریخی از جمله اقدامات بسیار مهمی بود که با همکاری استاندار و معاون عمرانی ایشان در سطح استان وکشور صورت گرفت که شاید هنوزهم  نتوانسته ایم کاری که انجام شده را تبیین کنیم و این آسان به دست نیامده است.
 
 وی تصریح کرد: همکاری و همدلی بیش از پیش وجود خواهد داشت و تاکید دارم که دستگاه ها دور هم جمع شوند تا بتوانیم اثر بخش باشیم،همچنین پروژه های مطرح شده  ممکن است در طی یک یا دوسال به نتیجه نرسد اما قطعا آیندگان از مواهب آن بهره مند خواهند شد .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط