یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۱۴

بررسی و تصویب دو لایحه شهرداری در جلسه کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین

در جلسه کمیسیون شهرسازی و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین دو لایحه شهرداری پس از بررسی به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون شهرسازی و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست محسن حق شناس و با حضور اعضا، عمویی مدیر عامل سازمان آرامستانها،امینی سرپرست سازمان مدیریت پسماند، رحمانی سرپرست منطقه نمونه گردشگری و ذوالقدر کارشناس بودجه شهرداری و با هدف بررسی لوایح مربوطه شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش در ابتدای جلسه، لایحه جابجایی اعتبارات پروژه ها در چهار ردیف سازمان آرامستانهای شهرداری قزوین شامل پروژه توسعه و محصور کردن آرامستان جدید، طراحی و محوطه سازی و اجرای خیابان و جدول گذاری در آرامستانهای داخل شهر، پروژه ساخت قبور و حجرات خانوادگی و پروژه حفظ و نگهداری غسال خانه، توسط عمویی مدیر این سازمان تشریح شد‌ و به دلیل عدم تنجز لایحه  برای بررسی و اصلاح مجدد، لایحه به کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین ارجاع شد.

در ادامه جلسه نیز لایحه خرید تجهیزات خودرویی سازمان مدیریت پسماند شامل خرید چهار دستگاه خودرو جهت خدمات رسانی مناسب به شهروندان با حضور امینی سرپرست این سازمان مورد بررسی قرار گرفت و تایید شد.

همچنین لایحه دیگری که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، تهیه دو عدد فیلتراسیون با ورودی  پنج اینچ و چهار عدد فیلتراسیون شش اینچ برای منطقه نمونه گردشگری باراجین جهت نصب در خروجی استخرها وفیلتر نمودن آب قطره چکان ها بود که مورد تایید قرار گرفت.

گفتنی است ؛در جریان بررسی اصلاح بودجه ردیف پروژه های آرامستان شهرداری قزوین بر لزوم توجه به تقویت و بهسازی زیرساختهای گلزار شهداتوسط اعضای کمیسیون تاکید شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط