سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۴

بررسی ۸ لایحه شهرداری در کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین

در جلسه کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین ۸ لایحه شهرداری در حوزه های مالی و سرمایه گذاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون مالی،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست ولی چگینی و با حضور محسن حق شناس عضو کمیسیون ، سعیدی مدیر سرمایه انسانی، خلج مدیر درآمد، حافظی مدیر عامل سازمان خدمات طراحی ،مهرعلیان مدیر درآمد منطقه دو،قربانی مدیر درآمد منطقه یک،منجم مسؤل تحلیل فرصتهای اقتصادی سازمان سرمایه گذاری و با هدف بررسی لوایح مربوطه در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛در ابتدای جلسه لوایح انجام مناقصه بیمه مسؤلیت مدنی جامع شهرداری و سازمان های وابسته در قبال اشخاص ثالث و ارجاع کار تامین نیروی انسانی شرکتی از طریق شرکت بهسازان آینده قزوین به مدت دوسال با حضور سعیدی مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

همچنین در ادامه لوایح عوارض ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری از اموزشی به مسکونی یک پلاک در بلوار خاکی و عوارض ارزش افزوده از اجرای طرحهای عمرانی در پلاکهای آقای بانگی و لایحه ابولفضل و مجید نصری مبنی بر  اعمال محاسبه متراژ عقب نشینی و کسر مبلغ از هزینه های صدور پروانه  مورد بررسی قرار گرفت و برای تصمیم گیری نهایی به صحن شورا ارجاع شد.

همچنین گفتنی است؛ لایحه عوارض صدور پروانه ساختمانی در اجرای تبصره یک ماده ۲ قانون در آمد پایدار و هزینه شهرداری های دهیاری ها کشور و با اعمال تغییرات طبق جدول پیوست شده به لایحه مورد بررسی قرار گرفت و به صحن شورا جهت تصمیم گیری نهایی ارجاع شد، همچنین نامه تعیین تکلیف اجرای برج تجاری حکم آباد نیز در این جلسه مطرح گردید .

گفتنی است ؛انتخاب مشاور در معاملات متوسط انجام پروژه مطالعات و طراحی مجتمع صنفی کارگاهی شهر قزوین میدان مرکزی میوه و تره بار و خشکبار با حضور حافظی مدیر عامل سازمان  مورد بررسی قرار گرفت و جهت تصمیم گیری نهایی به صحن شورا ارجاع شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط