سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۴

در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین موافقت شد؛

احداث پارکینگ خودروهای سنگین در ناحیه دانش و ناصر آباد

در جلسه کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی لوایح و نامه های واصله با احداث پارکینگ خودروهای سنگین در ناحیه دانش و ناصرآباد موافقت شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور اعضا، عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک، وثوق نیا مدیر عامل سازمان تاکسیرانی، پیله چی معاون عمرانی منطقه چهار، زندیان کارشناس معاونت عمرانی و با هدف بررسی لوایح مربوطه شهرداری در حوزه عمران در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش؛ لایحه شهرداری قزوین پیرامون احداث سرویس بهداشتی در حیاط شهرداری منطقه چهار مورد بررسی قرار گرفت و جهت تصمیم گیری به صحن شورا ارجاع شد.

در ادامه جلسه لایحه احداث دو پارکینگ خودروهای سنگین در ناحیه دانش و ناصرآباد و مینودر با حضور عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین مورد بررسی قرار گرفت و  مقرر شد تا احداث پارکینگ در ناحیه دانش و ناصرآباد به عنوان اولویت اول اجرایی شود و برای احداث پارکینگ در منطقه مینودر زمین مناسب شناسایی  و مکان یابی شود‌.

همچنین لایحه شهرداری پیرامون اخذ مجوز انتخاب پیمانکار از طریق مناقصه عمومی برای پروژه تکمیل ساختمان شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین توسط زندیان کارشناس معاونت عمرانی شهرداری قزوین تشریح شد.

گفتنی است؛ اعضای کمیسیون ضمن تاکید بر لزوم تکمیل ساختمان نیمه کاره شورا و شهرداری با توجه به اینکه منابع مالی این لایحه و ردیف بودجه آن تامین نشده است جهت بررسی و تکمیل اطلاعات لایحه به شهرداری عودت داده شد.

در پایان این جلسه ،لایحه خرید دو دستگاه باسکول الکترونیکی سیار جهت کاهش خسارت به تاسیسات شهری با حضور وثوق نیا مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین مورد بررسی قرارگرفت‌.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط