سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۴

بررسی سه لایحه شهرداری در جلسه تلفیق کمیسیون املاک و مالی شورای اسلامی شهر قزوین

جلسه تلفیق کمیسیونهای املاک و حقوقی با مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی سه لایحه شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه تلفیق کمیسیونهای املاک و حقوقی با مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسین صلح جو و با حضور اعضا ،بهنام زاده مدیر املاک، ریزوندی رییس سازمان سرمایه گذاری، صفری مسؤل املاک منطقه چهار، منجم مسؤل تحلیل فرصت‌های اقتصادی سازمان سرمایه گذاری و با هدف بررسی لوایح مربوطه شهرداری در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛لایحه شهرداری قزوین مبنی بر خریداری و تجمیع تمامی شش دانگ یک قطعه زمین با کاربری مسکونی در خیابان طباخ حسینی در پرونده آقای ولی تقوی نژاد پس از بررسی مورد تایید قرار گرفت.

همچنین لایحه شهرداری قزوین پیرامون توافق با آقای شاپور پورقربان از معارضین اراضی بادامستان مبنی بر اخذ هزینه تنظیم سند ملک ،پس از بررسی مورد تایید قرار گرفت.

همچنین در این جلسه لایحه توافق با اداره اوقاف مبنی بر انتقال عرصه موقوفه در اراضی ۳۳ هکتاری بیدستان به شهرداری قزوین پس از انجام مراحل قانونی تبدیل به احسن نمودن مورد بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط