یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۷

ولی چگینی ،

رعایت عدالت و شفافیت در برگزاری مزایده و مناقصه ها ی شهرداری

نظارت به عنوان وظیفه ذاتی و غیرقابل تفویض بر عهده شورای شهر و تک تک اعضاست پس لازم است معاملات شهرداری در هر نوع با دو قید رعایت صرفه و وصلاح مردم و رعایت قانون و عدالت انجام شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، ولی چگینی رییس کمیسیون مالی ،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که بادستور کاربررسی لوایح شهرداری قزوین برگزارشد در طرح دیدگاه خود پیرامون واگذاری غرفه ها بازار میوه وتره باردر بلوار ایران و ارایه کالاهای تنظیم بازار اظهار کرد:باید رعایت عدالت و شفافیت در برگزاری مزایده و مناقصات شهرداری در نظر گرفته شود.
 
وی ادامه داد: اینکه این غرفه ها میان افرادی که سازمان جهاد کشاورزی معرفی می کند به مزایده گذاشته شود به نظر می رسد که درست نیست و می توان غرفه ها میان تمام افرادی که مجوز کار در زمینه مرغ فروشی و یا برنج فروشی و سایرکالاها را دارند، به مزایده بگذاریم .
 
چگینی تاکید کرد: نظارت به عنوان وظیفه ذاتی و غیرقابل تفویض بر عهده شورای شهر و تک تک اعضاست پس لازم است معاملات شهرداری در هر نوع با دو قید رعایت صرفه و وصلاح مردم و رعایت قانون وعدالت  باید انجام شود.
 
وی همچنین دربخش دیگری از این جلسه که با حضور رییس ستاد اعتکاف استان برگزار شد، ضمن موافقت با مساعدت در برگزاری مراسم اعتکاف اظهار کرد: حضور در این مراسم معنوی می‌تواند زمینه رشد فضایل اخلاقی را در انسان فراهم کند بر این اساس دراین کار پر خیرو برکت همراه خواهیم بود تا ثمره اش هم برای جوانان این شهر و هم اموات این شهر باشد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط