یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۴

کمیسیون شهرسازی، خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی لوایح مربوطه در تالار مردم این نهاد تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون شهرسازی و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست محسن حق شناس و با حضور میراشه معاون خدمات شهری، امینی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و کارشناسان مربوطه، اللهیاری رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، رحمانی مدیر هماهنگی امور اجرایی شهر و با هدف بررسی لوایح مربوطه در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش؛ در ابتدای این جلسه موضوع فوت پاکبان زحمتکش شهرداری با حضور میراشه معاون خدمات شهری و امینی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر لزوم توجه به آموزش، رعایت نکات ایمنی و استقرار واحد  HSEدر سازمان مدیریت پسماند تاکید شد.

همچنین در ادامه این جلسه موضوع نتایج نشست نمایندگان وزارت کشور و ریاست جمهوری پیرامون تصفیه شیرابه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در بخش دیگری از این جلسه، لایحه صدور مجوز حفاری رایگان در راستای تفاهم نامه منعقده بین ستاد انتخابات کشوری و شرکت مخابرات  بابت اتصال بخشداری های تابعه به فیبر نوری و صدور مجوز حفاری به صورت رایگان با حضور رحمانی مدیر هماهنگی امور اجرایی شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تا اقدامات در این خصوص انجام شود و هزینه ها در  حساب فیمابین لحاظ شود.

گفتنی است؛ لایحه ایجاد مراکز میوه و تره بار و تامین کالای تنظیم بازار  با سازه موقت به صورت محله محور در بلوار ایران - پیروزی مجددا در کمیسیون بررسی شد و مقرر گردید تا از مکان این بازار روز بازدید صورت گیرد و سپس در مورد آن تصمیم گیری شود.

در ادامه لایحه واگذاری اجاره بازار روز مینودر واقع در مینودر به پیمانکار واجد شرایط از طريق مزایده عمومی جهت عرضه مایحتاج عمومی کالاهای اساسی و خدمات عمومی مورد بحث قرار گرفت و تایید شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط