یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۴

رییس شورای اسلامی شهر قزوین ؛

برای نیروهای مازاد در شهرداری کارسازی شود/ بودجه سازمان زیباسازی به طور کامل تخصیص یابد

باید برای نیروهای متخصصی که در شهرداری وجود دارند، ولی فعالیت و کار تعریف شده ای ندارند برنامه ریزی شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین، در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: در برخی واحدهای شهرداری شاهد مازاد نیرو و بیکاری پرسنل هستیم . در شرایطی که نمی توانیم تعدیل نیرو داشته باشیم ضرورت دارد تا برای این نیروها کارسازی شود.
 
 وی ادامه داد: بسیاری از کارهایی که می تواند توسط همین نیروها انجام شود متاسفانه برون سپاری می شود درحالی که می توانیم از این نیروها استفاده کنیم و هزینه اداره شهرداری را کاهش دهیم.  
 
رییس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه جلسه در تذکری خواستار تخصیص 100 درصدی بودجه سازمان زیباسازی شد و گفت: فعالیت  این سازمان در سطح شهر باعث افزایش رضایتمندی و روحیه نشاط و شادابی شهروندان می شود و ضرورت دارد تا بودجه این سازمان به طور کامل محقق شود .
 
 وی همچنین خواستار توجه به زیباسازی مناطق جنوبی شهر قزوین شد و گفت: لازم است تا در خصوص فضاسازی در مناسبتها و نصب المان ها و سازه های نوری توجه ویژه ای به نقاط جنوبی شهرقزوین شود.
 
فرمانی همچنین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه عقد قرارداد برای چاپ بنر گفت: می توانیم این موضوع را بررسی کنیم که آیا به صرفه و صلاح شهر است که این گونه خدمات توسط خود شهرداری و در یک فضای اختصاصی انجام شود و یا اینکه باید از طریق برون سپاری کارها را پیش ببریم.
 
وی دربخش دیگری از جلسه که با حضور مدیر کل بنیاد شهید استان برگزار شد پیرامن طرح جامع گلزار شهدای قزوین گفت: این موضوع به کمیسیون شهرسازی ارجاع می شود و در یک کارگروه ویژه طرح بررسی خواهد شد ودر حد توان برای اجرای این طرح کمک خواهیم کرد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط