سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۷

رییس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر قزوین؛

شناسایی رانندگان پر خطر اقدامی ارزشمند در راستای کاهش حوادث تصادفات است

شناسایی و اصلاح رفتار ترافیکی رانندگان پر خطر و حادثه ساز شهر قزوین با رویکرد نهادینه سازی رفتارهای اجتماعی رانندگان و کاهش حوادث ناشی از تصادفات اقدام بسیار ارزشمند مدیریت شهری قزوین است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، حسین صلح جو رییس کمیسیون املاک  و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد؛از زحمات معاونت حمل و نقل و ترافیک در تهیه و تدوین شیوه نامه شناسایی و اصلاح رفتارترافیکی رانندگان پرخطروحادثه ساز و همچنین از زحمات دستگاه قضایی و پلیس راهور قدردانی می کنم.

وی بر لزوم حمایت و همکاری همه جانبه دستگاههای مربوطه و دارای تکلیف در حوزه کاهش تصادفات تاکید نمود وگفت:باید همه ارگانها در این مسیر همراهی لازم را داشته باشند تا بتوانیم پرونده های تصادفات جرحی که گاهی اوقات منجر به معلولیت افراد حادثه دیده می شود را کاهش دهیم .

وی همچنین تصریح کرد؛ باید دستگاههای دارای تکلیف از ظرفیت و مشارکت مردمی بهره برده ودر راستای فرهنگسازی و ‌کاهش این دسته از جرایم و آسیب‌های اجتماعی اقدامات جدی انجام شود.

به گفته صلح جو ، همچنین از طریق  فرهنگسازی و برپایی کارگاه‌های آموزشی رانندگان پر خطر قزوین را آگاه نموده تا نسبت به کاهش آسیب و پیشگیری از وقوع جرم اطلاع یابند.

رئیس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر قزوین خاطر نشان کرد: مجموعه مدیریت شهری با استفاده از سرفصل آموزشی در سازمانهای مرتبط با این عنوان باید اقدام جدی و قابل توجه داشته باشد تا شاهد کاهش آلودگی هوا کاهش مصرف سوخت و کاهش ترافیک باشیم.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط