یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۲

اشدری،

پروژه مهدیه به عنوان یک ابر فرهنگسرای متعلق به شهرداری تکمیل شود

اشدری رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین خواستار ارایه گزارش و اطلاعات تمامی املاک و ساختمان ها و زمینهایی که به صورت مشارکتی به نهادها وموسسات بدون هیچ گونه قرارداد و تفاهم نامه واگذارشده به شورا شد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان و امورخانواده شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کاربررسی لوایح شهرداری برگزار شد در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه تکمیل و تجهیز ساختمان مهد قرآن کریم گفت:اموال شهرداری را نمی  توان هبه کرد اما می توانیم با مجموعه و موسسات به صورت مشارکتی اقدام کنیم ؛لذا اسناد مثبته دال بر مشارکت و همکاری شهرداری با مهد قران کریم استان به شورا ارایه شود تا بتوانیم در خصوص تامین اعتبار تجهیز این ساختمان تصمیم گیری کنیم.
 
 وی بر لزوم برقراری مساوات در انعقاد قرارداد با شهرداری از سوی موسسات مردمی تاکید کرد و گفت:  تجهیز و تکمیل ساختمان مهد قرآن قزوین هر چند امری پسندیده است اما اگر قرار است با مشارکت شهرداری برای موسسه قرآنی تصمیمی گرفته شود باید برای دیگر مجموعه‌های قرآنی نیز برقرار شود.
 
 اشدری افزود: لازم است هر قراردادی که با مشارکت شهرداری وارد هر نوع فعالیت فرهنگی و اقتصادی شده است اسناد و قراردادهای مربوطه ارائه شود و در بخش مشارکت مردمی تعیین تکلیف شود.
 
 وی در ادامه گریزی به موضوع پروژه مهدیه زد و گفت:امروز این پروژه ظاهرا از طرف موسسه آورده ای نداشته است، حداقل اینکه این ادعا در جایی ثبت نشده است و تمامی پروژه از سمت شهرداری و با آورده شهرداری هزینه شده و می شود ، پس تمامی حقوق این پروژه متعلق به شهرداری یعنی متعلق به مردم و شهروندان عزیز است. چراکه یکی از پروژه های بودجه سال ۱۴۰۲ پروژه با موضوع مهدویت است و با لحاظ اینکه این پروژه نیمه کاره به عنوان ابر پروژه فرهنگی به شمار می آید شایسته است با نظر مساعد همکارانم ،اعضای محترم شورا که این عنوان مهدویت زیبنده این مکان است ،سزاوار و شایسته است به نام فرهنگسرای فرهنگی و مذهبی مهدویت مزین شود .
  رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهرقزوین  خاطر نشان کرد: این پروژه یک ابر فرهنگسرا می باشد و به عنوان یکی از پروژه های شهرداری تکمیل و به بهره برداری برسد تا آیندگان ما را زیر سوال نبرند.
 
 به گفته اشدری ضرورت دارد تا اطلاعات تمامی املاک وساختمان ها وزمینهایی که به صورت مشارکتی به نهادها وموسسات بدون هیچ گونه قرارداد و تفاهم نامه واگذارشده به شورا ارایه شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط