یکشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۰

اشدری خواستار شد:

شهردار قزوین پاسخگوی بی توجهی به طرح های مسکوت مانده شورا باشد

شهردار قزوین با حضور در صحن شورا به اینکه چرا به بسیاری از طرحهای شهری و مردمی شورا که با نظر مساعد اکثریت اعضا حتی طرحهایی که با موافقت هر ۹ عضو شورا به ایشان ابلاغ شده، بی توجه بوده و اغلب مسکوت مانده است، پاسخ دهد.

فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان وامور خانواده  شورا در جلسه علنی  اظهار کرد: به نظر می رسد که شهردار وظایفش را نمی داند همانطور که لوایح ارسالی از سوی شهرداری برای بررسی به شورا ارایه می شود و اعضای شورا در مقابل لوایح ارسالی از سوی شهرداری وظایفی  از جمله بررسی آنها در کمیسیونهای تخصصی و صحن شورا و تصمیم گیری پیرامون آنها دارند از سوی دیگر قانونا شورا یک وظیفه مهمتر نیز دارد که ارایه طرح براساس خواستگاه شهر و شهروندان است.  
 
وی ادامه داد: بر این اساس لازم است تا در برخی موارد مورد نیاز شهر و  شهروندان پیشنهاداتی را در قالب طرح به شهردار اعلام کنیم ، اما متاسفانه بسیاری از طرح ها مسکوت مانده و هیج لایحه ای ارائه نشده، پس لازم است شهردار در جلسه صحن شورا حضور یابدو پاسخگوی  این بی توجهی ها  باشد.  
 
اشدری تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر  در خصوص چگونگی روند فعالیت شورا و برخورد قانونی  این نهاد با کمک دستگاههای نظارتی ، قاطعانه اعمال نظر خواهد کرد .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط